Felles skravle 2015

Jeg er sånn jeg og. ;) Det blir fryktelig kjedelig om alle forsvinner til FB.
Helt enig. Jeg er med i en gruppe som har noen herfra og noen som ikke er herfra. Alle bor her i området og har fått barn i oktober :) Vi bruker den til å avtale treff. Men å bruke gruppe der på samme måte som forumet, der funker ikke for meg.

Ja, nå som det er 31 med i kampen, så må vi andre på 20. - 30. plassen også opprettholde et visst tempo ja. :p

Har fri de 2 siste dagene av måneden så dersom jeg er i fare kan jeg muligens ta litt inn da, men hadde vært bedre å vært litt tryggere nå....
Skal du skravle i kveld?

Hallo jenter :D

Det kan man fint avtale her inne, uten at du i tillegg har en hel haug ekstra som du ikke kjenner som vet ditt fulle navn, adresse, kan finne ditt telefonnummer og annet som er offentlig på nettet. Mitt navn er knyttet til en del av mitt arbeid på nettet, så om noen får mitt fulle navn så får de vite mye mer om meg enn det som står på FB.
Det er jo bare å begrense hva de kan se på fb.
Men som sagt, godt vi er forskjellige:)

Ja, det er jo en uting. Det ødelegger jo poenget med BV. Dersom man er medlem på BV så kan man vel respektere reglene her, i stedet for å trekke trafikken ut herfra. Jeg synes absolutt det er uting, det ødelegger jo for alle oss som ble medlem av BV fordi vi hadde et helt annet behov enn det FB kan dekke. Det er to forskjellige ting. Jeg synes det er en uting å trekke med seg folk ut fra et forum, og på den måten tvinge resten til å måtte bli med hvis de skal ha mulighet til å være med der det er aktivitet.
I alle dager da, trenger da ikke ta helt av heller.
Vi møttes før vi la til hverandre på fb, ser virkelig ikke problemet.

Elsker dopleren min :Heartred:Heartred
Har gått fra å kjenne bevegelse hele tiden, til ingenting.
Begynte å bli skikkelig, skikkelig bekymret.
Prøvde dopleren, og fant hjertelyden langt nede og svakt.
Å så det er det som er grunnen..
Den gjemmer seg litt på et sted hvor jeg ikke kjenner den så godt..:):)

Elsker dopleren min :Heartred:Heartred
Har gått fra å kjenne bevegelse hele tiden, til ingenting.
Begynte å bli skikkelig, skikkelig bekymret.
Prøvde dopleren, og fant hjertelyden langt nede og svakt.
Å så det er det som er grunnen..
Den gjemmer seg litt på et sted hvor jeg ikke kjenner den så godt..:):)
Så deilig å få bekreftet! :D Verdens beste lyd :D

Oppdatert 10:28

7. Kengu: 2151 (179 %)
9. Huleboer!: 2115
11. Liisjja: 2059 (172 %)
13. Mars2015: 1849
17. trinebeth: 1753
20. Mirell: 1565 (130 %)
22. Lykkeliten: 1534
23. Molly: 1526
24. Sara: 1499
25. To små og en i magen (Foreløpig litt anonym): 1484
25. Twinkle: 1458
27. Lovebelly: 1436
29. FruJohnsen: 1421
30. Fiona84: 1372 (ligger 57 innlegg foran 31. plassen)

52. Plomme: 578
62. Lilla86: 453
100. Gretehelenl: 260

30. plassen har 1372 (114 %)
31. plassen har 1339
32. plassen har 1107
35. plassen har 973
40. plassen har 819
100. plassen har 260

Når denne dagen er over har det gått 84 % av oktober, tilsvarende 1006 av 1200 innlegg. Foreløpig er de 34 øverste på listen allerede forbi dagens mål.

I oktober er det 3 ekstra premier som trekkes blant de som ligger på topp 30 og har mer enn 1200 innlegg når måneden er slutt.

Si ifra om jeg skal ta deg med på mine oppdateringer, uansett om målet er topp 100 eller topp 30/1200. :)

Oppdateringer skjer for tiden omtrent hver 4. time, jeg skal prøve å få til hvert fall 1-2 ganger per dag.

Nå har 30. plassen ca 55 innlegg i snitt per dag (1371 / 25 dager), tilsvarende omtrent 1700 innlegg etter 31 dager.
Tjohei hvor det går! :D Idag blir det mindre skravling dog, skal i bursdagen til yngste niesa mi :)

Back
Topp