Felles skravle 2015

Jeg var medlem når jeg gikk med jenten min og meldte meg inn igjen nå når bi bestemte oss for å prøve igjen :) har trivdes begge gangene! Men husker det var mye krangling inne på generelt på den tiden :p
var på terminforumet så vidt jeg skjønte det. følte jeg ikke giddet det. men det har nok vært mange unødvendige diskusjoner og person angrep på fb også. slettet meg fra gruppen til slutt.

var på terminforumet så vidt jeg skjønte det. følte jeg ikke giddet det. men det har nok vært mange unødvendige diskusjoner og person angrep på fb også. slettet meg fra gruppen til slutt.

Har de bv egen gruppe der? Holder meg litt i skjul, så kan ikke melde meg inn :p

Jeg har vært medlem under prøvetid og svangerskap og delvis babytid med begge de to vi har fra før, men registrerte nytt nick når vi bestemte oss for å prøve på nummer tre. I november. 2012
ja kan være greit å starte litt på nytt. ikke like mange om kjenner igjen deg da.

er svært lite inne på fb. er litt lei for å si det sånn... er ikke så mye nytt heller. kan titte innom av og til. 3-4 ganger i uka. men leser heller nettaviser og slikt ;)

Jeg bruker ikke selve fb så aktivt sånnsett, men spiller litt hjernedøde greier der. Også følger jeg lokalavisa så den deler litt saker jeg leser, samt at andre deler saker jeg leser og sånn. av og til

jeg har forøvrig ingen planer om å bli med termingruppa inn på fb.

Jeg bruker ikke selve fb så aktivt sånnsett, men spiller litt hjernedøde greier der. Også følger jeg lokalavisa så den deler litt saker jeg leser, samt at andre deler saker jeg leser og sånn. av og til
spiller ikke spill lengre... gikk litt lei :D

håper jeg får en flott gjeng å være på terminforum med... ønsker jo helst å ha med alle som er her inne og ikke er gravide enda. (siden det ikke er mulig å få med absolutt alle, mange er jo allerde gravide ;) )

Det er en del jeg gjerne skulle hatt med meg, ja.

Det er en del jeg gjerne skulle hatt med meg, ja.
ja, mange som har prøvet lenge og som jeg virkelig håper får et håp snart. helst denne pp. syns det er tungt å prøve i lengden, men er jo ingenting i forhold til mange her inne har vært gjennom dessverre.

ja, mange som har prøvet lenge og som jeg virkelig håper får et håp snart. helst denne pp. syns det er tungt å prøve i lengden, men er jo ingenting i forhold til mange her inne har vært gjennom dessverre.

Hver historie er unik, og det er ikke noen konkurranse om hvem som har hatt det tøffest. Vi bare støtter hverandre.

Back
Topp