Det har mi på 2 arvet av meg. Så søøøtKorketrekkere! ♡
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det har mi på 2 arvet av meg. Så søøøtKorketrekkere! ♡
Føler man ikke har lov pga langtidsprøvere og at man skal være så glad for å ha blitt gravid og sånn! Og ja, jeg er super glad for at jeg venter mitt andre barn og får den familien jeg alltid har ønsket meg, men jeg er himla klar for sterilisering når denne ungen er ute. Vi har snakket om det rimelig nøye, vi går ikke gjennom et svangerskap til, ikke engang om vi opplever det største marerittet på jord å miste barnet sent i svangerskapet eller i krybbedød. Ingenting kan erstatte den uansett. *vonde tanker*
Men glad vi har snakket om det, drøftet det, tenkt igjennom mange senarioer og lignende.
Heldige! Jeg har så stritt hår som det går ann!Det har mi på 2 arvet av meg. Så søøøt![]()
Det har mi på 2 arvet av meg. Så søøøt![]()
Jeg har en alkoholfri en liggende i kjøleskapet!Ja, jeg kan kjenne meg igjen i at det nok kan bli spesielt når man har prøvd en stund. Jeg gruer meg allerede til at andre skal holde babyen min i starten, tror jeg kommer til å være som en sugekopp.Sånn tenkte jeg ikke før. Haha.. Prøve-galskap.
Da håper jeg at det snart blir champis på deg.![]()
Ha ha du fungerte rett og slett som psykolog! Hvem sier man ikke kan drukne sine sorger?Hahaha.. Ja, hun hadde vel båret på de indre bildene alene frem til da.![]()
Skal slette bilde snart igjen hvis jeg får det til. Men her kan du skimte krøllene.Åh. Da er hun helt sikkert nydelig. Jeg får sånn trang til å ta i håret på småttiser med korketrekkere, men jeg gjør det selvfølgelig bare på de barna jeg kjenner.![]()
Hadde kjempe mye krøller selv da jeg var lita. Men hun har ikke like mye hår som megHeldige! Jeg har så stritt hår som det går ann!vansklig å krølle det og, da dt bare glir ut. Mamma har så fine krøller. Har et liiite håp om at lille får krøller. Få det som jeg aldri fikk
![]()
Det har frøkna i nakken, men ikke på toppen..Korketrekkere! ♡
Hei hei! Her er halvparten av formiddagens gjøremål unnagjort! lillemor får lunsjen sin og jeg skal dusje når hun er ferdig. Hun er stelt og klar, bare mor igjen, så skal vi en tur til legen å diskutere medisiner og amming.God dag damer. Hva gjør dere i dag![]()
Er fra nakken her også. Men blir på toppen når det er vått. Hadde nesten afro til ørene og flatt på toppen selvDet har frøkna i nakken, men ikke på toppen..
Åh det er nydelig! Nå har jenta mi ganske stor sjans for å arve tykt og fint hår av hele mannens side og halve min. Så om hu arver det fislehåret mitt, så blir jeg irritert!Det har mi på 2 arvet av meg. Så søøøt![]()
Det er såå fintKorketrekkere! ♡
Tihi jeg hadde en lærer på vgs som alltid gikk med alpelue og hadde lange korketrekkere! Han stelte så pent med dem, sto i speilet med hårprodukter og ordnet. Etter å ha mast i nesten et år fikk vi han til å ta av alpelua, og det viste seg at han var skalla på toppenDet har frøkna i nakken, men ikke på toppen..
Jeg er og venter på Fysio nåGod dag damer. Hva gjør dere i dag![]()
Så herligDet har mi på 2 arvet av meg. Så søøøt![]()
Skal slette bilde snart igjen hvis jeg får det til. Men her kan du skimte krøllene.![]()
Mange som ikke liker håret sitt. Mitt er så tykt at det blir vanskelig å gjøre noe med detÅh det er nydelig! Nå har jenta mi ganske stor sjans for å arve tykt og fint hår av hele mannens side og halve min. Så om hu arver det fislehåret mitt, så blir jeg irritert!Alle på pappas side av familien har tykt fint hår, og søstra mi, så jeg har arvet det tynne greine av mamma. Men når hun kan arve tykt hår av hele mannen min sin side og halve min så er det bare urettferdig om hun får det håret jeg har forbanna meg over hele livet!
![]()
Her har mannen krøller om han lar det bli langt nok. Det har svigermor og søstrene hans ogsåDet er såå fintMen mannen har ikke en eneste bøy i sitt hår, helt motsatt av meg så jeg er spent
![]()