Ble plutselig plaga med det i dagMen jeg og mannen var skalla som nyfødt
![]()
Mannen var skallet og fikk ikke hår på lenge. Jeg hadde mørke krøller, skikkelig babylokker. Så jeg håper hår-baby-genene kommer fra meg.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ble plutselig plaga med det i dagMen jeg og mannen var skalla som nyfødt
![]()
Gleder meg til og se det helt ferdigHihi. Skal legge ut bilde når jeg er ferdig![]()
Er veldig greit med et navn. Her har vi to etternavn også, blir mange navnBlir ett navn her og![]()
Tiden går igrunnen ganske fortJeg å føler det
Ja det blir fort mange navn da!Er veldig greit med et navn. Her har vi to etternavn også, blir mange navn![]()
Ja, bryr meg ikke veldig om hun har hår eller ikke for hun blir jo nydelig uansettMannen var skallet og fikk ikke hår på lenge. Jeg hadde mørke krøller, skikkelig babylokker. Så jeg håper hår-baby-genene kommer fra meg.Selv om det virkelig ikke spiller noen rolle. Jeg er jo ganske desperat etter å få en baby i det hele tatt. Hår er fryktelig langt ned på listen altså.
![]()
Kjøpe sko!! Støvlettene mine ble ødelagt idag, din?Har dere noen planer for morgen dagen da?![]()
Ha ha og her sitter jeg og håper jeg gror igjenJa hjelp.. Sexlivet nå ogsåFøler jeg har grodd igjen..
Hihi jeg var også skallaMannen var skallet og fikk ikke hår på lenge. Jeg hadde mørke krøller, skikkelig babylokker. Så jeg håper hår-baby-genene kommer fra meg.Selv om det virkelig ikke spiller noen rolle. Jeg er jo ganske desperat etter å få en baby i det hele tatt. Hår er fryktelig langt ned på listen altså.
![]()
Ja ikke santHa ha ja, folk får jo flere barn så en skulle vel tru den smetter tilbake!
Hvordan greide du det? Fysio og være med mammaKjøpe sko!! Støvlettene mine ble ødelagt idag, din?
Gjorde de? Hvordan ødela du de? :/Kjøpe sko!! Støvlettene mine ble ødelagt idag, din?
Takk, blir til at man sitter og ser mye på henne ja ♡ Og forelsket blir man!Åh. Så nydelig. Du kan virkelig lage nydelig baby. ♡ ♥ ♡ Du må være helt forelsket.![]()
Her blir det også et navn og to etternavnEr veldig greit med et navn. Her har vi to etternavn også, blir mange navn![]()
Vi har også to etternavn så holder med ett navnEr veldig greit med et navn. Her har vi to etternavn også, blir mange navn![]()
Klart ho blir! <3 Hår eller ikke er ikke det som betyr noe !Ja, bryr meg ikke veldig om hun har hår eller ikke for hun blir jo nydelig uansettMen vi begge to fikk masse hår veldig fort da! Hørt om flere som ikke får hår før de 3 år
Ikke sant! Hun er 3 uker på lørdag alt!Ja tenk de allerede er 3 uker snart. Følte du akkurat fødte![]()
Jeg hadde nok kikka før om jeg fant speilet mitt førmen når jeg så hvordan det så ut etter to uker så kjenner jeg det var like greit å ikke se før
![]()
Har kjøpt så mange hårbånd at pynta på hodet blir hunKlart ho blir! <3 Hår eller ikke er ikke det som betyr noe !![]()
Her blir det et navn og et etternavn! Enkelt og greitHer blir det også et navn og to etternavn![]()