Felles skravle 2015

Ble plutselig plaga med det i dag :( Men jeg og mannen var skalla som nyfødt :p

Mannen var skallet og fikk ikke hår på lenge. Jeg hadde mørke krøller, skikkelig babylokker. Så jeg håper hår-baby-genene kommer fra meg. :p Selv om det virkelig ikke spiller noen rolle. Jeg er jo ganske desperat etter å få en baby i det hele tatt. Hår er fryktelig langt ned på listen altså. :p

Mannen var skallet og fikk ikke hår på lenge. Jeg hadde mørke krøller, skikkelig babylokker. Så jeg håper hår-baby-genene kommer fra meg. :p Selv om det virkelig ikke spiller noen rolle. Jeg er jo ganske desperat etter å få en baby i det hele tatt. Hår er fryktelig langt ned på listen altså. :p
Ja, bryr meg ikke veldig om hun har hår eller ikke for hun blir jo nydelig uansett :D Men vi begge to fikk masse hår veldig fort da! Hørt om flere som ikke får hår før de 3 år

Hihi jeg var også skalla :P Mamma og de hadde på en liten sløyfe som de fikk låne på sykehuset når de tok "nyfødt bilde" :P Mørke babylokker krøller høres nydelig ut :D

Åh. Så nydelig. Du kan virkelig lage nydelig baby. ♡ ♥ ♡ Du må være helt forelsket. :)
Takk, blir til at man sitter og ser mye på henne ja ♡ Og forelsket blir man!

Er veldig greit med et navn. Her har vi to etternavn også, blir mange navn :P
Vi har også to etternavn så holder med ett navn :p Jeg har dobbelt navn, ser mye ut på papiret :p

Ja, bryr meg ikke veldig om hun har hår eller ikke for hun blir jo nydelig uansett :D Men vi begge to fikk masse hår veldig fort da! Hørt om flere som ikke får hår før de 3 år
Klart ho blir! <3 Hår eller ikke er ikke det som betyr noe ! :)

Jeg hadde nok kikka før om jeg fant speilet mitt før :P men når jeg så hvordan det så ut etter to uker så kjenner jeg det var like greit å ikke se før :P

De jeg kjenner sier at det ble forunderlig normalt igjen etter hvert. På mystisk og uforklarlig vis.

Jeg kjenner en som så, i et medbrakt speil til sykehuset, i dusjen samme kveld som fødselen (fødte på morgenen/natten før). Hun fortalte meg det på fylla en gang (må vel legge til at hun er fryktelig sjelden på festlige sammenkomster etter at hun ble mamma). Jeg hadde nok aldri fått detaljene om hun ikke hadde vært full, men jeg har altså fått detaljene. Og jeg skal nok holde meg godt unna speil de første ukene ja.

Back
Topp