Det har jeg vært i dag også... Og egentlig resten av uka. Håper på litt futt i rumpa i morgenJeg må rydde her i huset nå, vi får gjester i morgen. Så jeg må gå nå.Bare litt seig i rumpa i dag gitt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det har jeg vært i dag også... Og egentlig resten av uka. Håper på litt futt i rumpa i morgenJeg må rydde her i huset nå, vi får gjester i morgen. Så jeg må gå nå.Bare litt seig i rumpa i dag gitt.
28 minutter siden... Vil det si nå?Om ikke så lenge![]()
Skal gjøre akkurat det samme nåJa, legge seg... Jeg er ferdig på badet og er nå i seng. Føles godt.
Mellomrommet blir stadig størreHurra hurra! Her er det bare å fortsette!![]()
Snart er du 30 og skjønner ikke at h*n skal ut snart.Når jeg ser på magen min kan jeg ikke skjønne jeg "bare" er 17+4...
Ja farlig å ha et livSånn er det å ha besøk irl![]()
Du unner vel meg den plassen... Jeg har jo falt så mye. Likte meg godt da jeg var på 8.plass....Faller bare nedover jeg nånei nå må jeg skravle, likte meg på topp 10
Nei, når castle er ferdig, ca 30 min28 minutter siden... Vil det si nå?
Unner deg plassen, kan ta noen andre sinDu unner vel meg den plassen... Jeg har jo falt så mye. Likte meg godt da jeg var på 8.plass....
Den er større enn sist? Legg gjerne ut et bildeNår jeg ser på magen min kan jeg ikke skjønne jeg "bare" er 17+4...
Som jeg sier til huleboermannen: "en time er ikke snart!"Nei, når castle er ferdig, ca 30 min
Ikke minUnner deg plassen, kan ta noen andre sin![]()
Musikk i mine ørerUnner deg plassen, kan ta noen andre sin![]()
Skulle egentlig før, men så fant jeg Castle på tvnSom jeg sier til huleboermannen: "en time er ikke snart!"
Hvor ligger du nå?Ikke min
Jaja, det er alltid noe liksom!Skulle egentlig før, men så fant jeg Castle på tvn
Ingen fare for detIkke min
Er det dette som kalles multitasking?Driver å skal bestille hotell i Oslo jeg, samtidig som jeg har pratet i tlf og chattet på fb...
Har jo ikke noen å stå opp til i morgenJaja, det er alltid noe liksom!![]()