Felles skravle 2015

Nå kom mannen hjem med cola.... midt i uka! Ååååh det Blir godt!! Han ville ha noe i bytte da... hmm..

Ha ha spørs hva man tenker er solkysten da ^^ Sikkert mange som mener de bor langs den!

Ja, det er klart. Men måten du forklarte det på så virkar det som du bur min veg :) Der det er snakk om ein tunnel :P

Ja, det er klart. Men måten du forklarte det på så virkar det som du bur min veg :) Der det er snakk om ein tunnel :p
Er en tunnel borti her ja! 10- 15 herfra, ved E18 :P

• Liker
Reactions: EJ
Haha, tenker han på det allerede :p
Åh det har han tenkt på siden vi kom hjem fra sykehuset! Jeg har jo så fine store pupper nå og flat mage :P

Fant ut av det. Siden Drammen ligger lengre inn fra Oslofjorden så er det rett og slett sånn at selv om det ligger ved havet så blir det mindre påvirket av de varme havstrømmene!!! Haha.. Det er som å kjøre i innlandet, bare at det ikke er innlandet. Artig.

Fra Wikipedia:
"Drammen befinner seg i klimasonen kald-temperert klima. Klimatypen i Drammen er kald og fuktig, med varm sommer.

Drammen er mindre påvirket av Oslofjorden enn Oslo og har derfor litt lavere middeltemperatur om vinteren enn hovedstaden."

Han hadde med sjokoladepudding også!!

Åh det har han tenkt på siden vi kom hjem fra sykehuset! Jeg har jo så fine store pupper nå og flat mage :p

Hahaha.. Ekte mannemann altså. Som forsøker å kjøpe seg til godsakene med cola. :p

Fant ut av det. Siden Drammen ligger lengre inn fra Oslofjorden så er det rett og slett sånn at selv om det ligger ved havet så blir det mindre påvirket av de varme havstrømmene!!! Haha.. Det er som å kjøre i innlandet, bare at det ikke er innlandet. Artig.

Fra Wikipedia:
"Drammen befinner seg i klimasonen kald-temperert klima. Klimatypen i Drammen er kald og fuktig, med varm sommer.

Drammen er mindre påvirket av Oslofjorden enn Oslo og har derfor litt lavere middeltemperatur om vinteren enn hovedstaden."
Aaah!! Funfact! :D Det visste jeg ikke!

Back
Topp