Nå kom mannen hjem med cola.... midt i uka! Ååååh det Blir godt!! Han ville ha noe i bytte da... hmm..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Om du finner det ut må du dele det med meg!Ja, omtrent. Det er rart. Kanskje jeg burde finne ut hvorfor.
Så deilig! Hva ville han ha?Nå kom mannen hjem med cola.... midt i uka! Ååååh det Blir godt!! Han ville ha noe i bytte da... hmm..
Alle unntatt PetterKven heiar du på då?![]()
Nå kom mannen hjem med cola.... midt i uka! Ååååh det Blir godt!! Han ville ha noe i bytte da... hmm..
Ha ha spørs hva man tenker er solkysten da ^^ Sikkert mange som mener de bor langs den!
Betalt i naturaSå deilig! Hva ville han ha?![]()
Om du finner det ut må du dele det med meg!
Haha, tenker han på det alleredeBetalt i naturaEr for tidlig med noe humping enda så han bestilte andre midler
![]()
Er en tunnel borti her ja! 10- 15 herfra, ved E18Ja, det er klart. Men måten du forklarte det på så virkar det som du bur min vegDer det er snakk om ein tunnel
![]()
Åh det har han tenkt på siden vi kom hjem fra sykehuset! Jeg har jo så fine store pupper nå og flat mageHaha, tenker han på det allerede![]()
NiceNå kom mannen hjem med cola.... midt i uka! Ååååh det Blir godt!! Han ville ha noe i bytte da... hmm..
Blir så lite action på meg bare...!Bow chicka wow wow?
Åh det har han tenkt på siden vi kom hjem fra sykehuset! Jeg har jo så fine store pupper nå og flat mage![]()
Han hadde med sjokoladepudding også!!
Aaah!! Funfact!Fant ut av det. Siden Drammen ligger lengre inn fra Oslofjorden så er det rett og slett sånn at selv om det ligger ved havet så blir det mindre påvirket av de varme havstrømmene!!! Haha.. Det er som å kjøre i innlandet, bare at det ikke er innlandet. Artig.
Fra Wikipedia:
"Drammen befinner seg i klimasonen kald-temperert klima. Klimatypen i Drammen er kald og fuktig, med varm sommer.
Drammen er mindre påvirket av Oslofjorden enn Oslo og har derfor litt lavere middeltemperatur om vinteren enn hovedstaden."
Woohoo! Då får han vel det han vil ha?Han hadde med sjokoladepudding også!!