Ja de er sjeldent like! ^^Ja, det er hektiske tider. Jeg er så spent på hvordan denne ungen blir i forhold til første.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja de er sjeldent like! ^^Ja, det er hektiske tider. Jeg er så spent på hvordan denne ungen blir i forhold til første.
Åh! Så herlig! No fekk eg lyst på 4d eg ogJa og filmSå stas!!
Takk for det! Jeg syns ikke jeg har skravla så all verdens menSå flink du har vært!
Farcry 4 kommer jo snart!!Ps4 har min sambo og. Men han mente visst det ikke var kommet noe bra spill til den enda. Så med han går det i nettflix![]()
Det er heilt topp med wifi på fly, men eg får kun dratt nytte av det i korte perioder når eg er ute å flyr, for eg blir så kvalm når eg leser på fly/tog/buss...Tenk at det er wifi på flyet, da kan jeg jo skravle![]()
Oh! Stas!Jeg bestilte forresten 4D ultralyd i går! Som jeg gleder meg![]()
Sånn kyllingform fra frysediskenI dag blir det kylling og ris. Hos deg da?
Vi arvet en, men den var gammel så newborn seat'n passa ikke. Fikk en del penger av svigers å kjøpe ny stol forHadde ikke du det da? Eller rører jrg fælt![]()
Flyr du med Norwegian?Tenk at det er wifi på flyet, da kan jeg jo skravle![]()
Du burde Google 4D ultralyd så ser du hvor bra det blirÅh! Så herlig! No fekk eg lyst på 4d eg og![]()
Jepp, det gjør jegFlyr du med Norwegian?![]()
Deilig og bli sponsaVi arvet en, men den var gammel så newborn seat'n passa ikke. Fikk en del penger av svigers å kjøpe ny stol for![]()
Gleder meg til å se bildeneJeg bestilte forresten 4D ultralyd i går! Som jeg gleder meg![]()
Du må gi lyd fra deg når du er kommet frem så jeg vet du har det braJaMen nå er jeg alene på flyplassen
![]()
Det liker viTenk at det er wifi på flyet, da kan jeg jo skravle![]()
Samme dag som ungen skal til fysio!Jeg skal 5 november![]()
Tiiiihiii!! Han har kjøpt et spill som dreier seg litt om ringenes herre.*misunnelig* jeg har ikke ps4!![]()
Får ikke med meg reklame jeg, men den er sikkert god. Hva med tilbehør?Sånn kyllingform fra frysediskenDen med den reklamen med ungene som er kledd ut som voksne og snakker om at dette vil ungene like!
![]()
Ja, må det nå!Takk for det! Jeg syns ikke jeg har skravla så all verdens menhar ikke satt inn høygiret liksom, men det var nok! Nå må jeg over 1200 og holde på plassen min!