Jada, har jo smultringputeHihi... bare halebeinet kommer seg fortmen blir mye kos til tross for smertene håper jeg
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jada, har jo smultringputeHihi... bare halebeinet kommer seg fortmen blir mye kos til tross for smertene håper jeg
![]()
Når tror du dette blir bedre da? Bra du er i bevegelseJa, jeg kan gå. Er det å sitte og reise seg, og komme igang med å gå etter å ha sitti en stund som er vondt. Men vi går tur og sånn![]()
Si det? Nå har det gått 2,5 uke bare så det kan nok ta litt lenger tidNår tror du dette blir bedre da? Bra du er i bevegelse![]()
Haha... smultring... Greide ikke sitte på de jegJada, har jo smultringputeMye kos ^^
Føles som du fødte for flere mnd siden men hun er jo helt ferskSi det? Nå har det gått 2,5 uke bare så det kan nok ta litt lenger tid![]()
Hell i uhellSystemene og pc nede på jobb, dvs bv pause på mobilen![]()
Greit med en ekstra pause.Systemene og pc nede på jobb, dvs bv pause på mobilen![]()
He he ja hun er ganske fersk! ^^ Er så rart, det er som om hun alltid har vært herFøles som du fødte for flere mnd siden men hun er jo helt fersk![]()
Veldig gretitGreit med en ekstra pause.
Nei jeg må lene meg bakover i recliner- stolen min eller sitte på siden liksom. Da er den god. Hjelper ikke stort å sitte rett opp og ned egentlig..Haha... smultring... Greide ikke sitte på de jeg![]()
Og ikke bytte stilling så ofteNei jeg må lene meg bakover i recliner- stolen min eller sitte på siden liksom. Da er den god. Hjelper ikke stort å sitte rett opp og ned egentlig..
Hei hei. Her blir det pannekaker med bacon.Popper opp her jeg! Hva skal dere ha til middag i dag?
He he nei, blir litt opp og ned med lillemor men minst muligOg ikke bytte stilling så ofte![]()
Det hadde jeg faktisk til frokost !Hei hei. Her blir det pannekaker med bacon.
Ja, merkelig. Endelig er hun der liksom og ikke inni magenHe he ja hun er ganske fersk! ^^ Er så rart, det er som om hun alltid har vært her![]()
Ååå. NamHei hei. Her blir det pannekaker med bacon.
Jeg er på besøk hos Liisjja, nå skal vi snart se på filmJahihi
Hva driver dere med i dag da?![]()