Har sett alt førVi ser på one tree hill![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har sett alt førVi ser på one tree hill![]()
HalloHellu
Har visst ikke vært innom her siden mandag, det var mange sider dere hadde skravlet siden det.
Herregud, da hadde jeg fått sjokkHer er det ei som har vært i trafikkulykke. Hun viste ikke at hun var 32 uker på vei. Våknet opp etter noen dager og fikk vite at datteren hadde det bra. Ikke rart hun var i sjokk.
Men det har vært perioder der noen har skravlet. Bare bommet på de kanskjeRolig? Skeptisk kjenner jeg
Det har jeg og, flere ganger men blir aldri leiHar sett alt førså nå begynte det fødselshistorier. Får se om det er noe å se på.
Hihi... har også sett det flere ganger. Greit at det kom en slutt til sluttDet har jeg og, flere ganger men blir aldri lei![]()
Jeg har sett filmen, usikker på hva jeg synes egentligHihi... har også sett det flere ganger. Greit at det kom en slutt til sluttvurderer om jeg skal se Veronica mars videoen som jeg tror er en avslutning på den serien.
Ja skjønner reaksjonen hennes. "Jeg har ikke en baby hva f... prater dere om. Nå er dere på feil rom"Herregud, da hadde jeg fått sjokk![]()
Var den grei? Eller ble det for mye?Jeg har sett filmen, usikker på hva jeg synes egentlig![]()
Synes kanskje de burde holdt seg til slutten av serien jegVar den grei? Eller ble det for mye?
Hadde jeg og sagt, Hahah. HuffJa skjønner reaksjonen hennes. "Jeg har ikke en baby hva f... prater dere om. Nå er dere på feil rom"
Hehe... så pass... Ja men da blir det detSynes kanskje de burde holdt seg til slutten av serien jeg![]()
Ja ikke akkurat ønske situasjon. Syns det er rart fastlege ikke fant det ut da hun hadde vært der pga at hun var i dårlig form. Trett, kvalm, hoven i føttene og blodtrykksfall er vist vanskelig å tro er graviditetHadde jeg og sagt, Hahah. Huff![]()
Vi har en i familien som for 6 mnd siden fant ut hun var 24 uker på veiJa ikke akkurat ønske situasjon. Syns det er rart fastlege ikke fant det ut da hun hadde vært der pga at hun var i dårlig form. Trett, kvalm, hoven i føttene og blodtrykksfall er vist vanskelig å tro er graviditet![]()
Hehe... Ja vet også av ei som var 5 mnd på vei da hun fant det ut. Hadde hatt tr regelmessig så derfor hadde ikke tanken slått segVi har en i familien som for 6 mnd siden fant ut hun var 24 uker på veiHun hadde vært hos legen og hun selv ante ingenting før hun så på ops jeg er gravid og følte hun hadde fe samme symptomene
merkelig!
Hun her gikk på noe p ring greier og hadde lite blødninger og akkurat sjekket seg for endiomitrose? Husker ikke hvordan det skrivesHehe... Ja vet også av ei som var 5 mnd på vei da hun fant det ut. Hadde hatt tr regelmessig så derfor hadde ikke tanken slått seg![]()
HeldigfisHer har heldigvis mannen bært inn ved i går kveld![]()
Ja, jeg hadde nok reagert med sjokk jeg ogsåJepp. Hadde nok frika ut om noe sånt hadde skjedd.
Ja jeg har tent lys. Har tre kubber igjen, så jeg kan fyre opp. Får bare ikke fyra utover dagen på en måteDa blir det kaldt for dere! Tenn masse Telys![]()