Felles skravle 2015

Hellu:)

Har visst ikke vært innom her siden mandag, det var mange sider dere hadde skravlet siden det.
Hallo :) Har omtrent ikke vært her selv. ..

Her er det ei som har vært i trafikkulykke. Hun viste ikke at hun var 32 uker på vei. Våknet opp etter noen dager og fikk vite at datteren hadde det bra. Ikke rart hun var i sjokk.
Herregud, da hadde jeg fått sjokk :o

Hihi... har også sett det flere ganger. Greit at det kom en slutt til slutt :) vurderer om jeg skal se Veronica mars videoen som jeg tror er en avslutning på den serien.
Jeg har sett filmen, usikker på hva jeg synes egentlig :p

Hadde jeg og sagt, Hahah. Huff :p
Ja ikke akkurat ønske situasjon. Syns det er rart fastlege ikke fant det ut da hun hadde vært der pga at hun var i dårlig form. Trett, kvalm, hoven i føttene og blodtrykksfall er vist vanskelig å tro er graviditet ;)

Ja ikke akkurat ønske situasjon. Syns det er rart fastlege ikke fant det ut da hun hadde vært der pga at hun var i dårlig form. Trett, kvalm, hoven i føttene og blodtrykksfall er vist vanskelig å tro er graviditet ;)
Vi har en i familien som for 6 mnd siden fant ut hun var 24 uker på vei :o Hun hadde vært hos legen og hun selv ante ingenting før hun så på ops jeg er gravid og følte hun hadde fe samme symptomene :p merkelig!

Vi har en i familien som for 6 mnd siden fant ut hun var 24 uker på vei :o Hun hadde vært hos legen og hun selv ante ingenting før hun så på ops jeg er gravid og følte hun hadde fe samme symptomene :p merkelig!
Hehe... Ja vet også av ei som var 5 mnd på vei da hun fant det ut. Hadde hatt tr regelmessig så derfor hadde ikke tanken slått seg ;)

Jeg gleder meg sånn til å gi mamma årets julegave, i dag har jeg fått sett forslag på den , den blir så fin.
Tårene trillet når jeg så den , savner fortsatt pappa ja..

Hehe... Ja vet også av ei som var 5 mnd på vei da hun fant det ut. Hadde hatt tr regelmessig så derfor hadde ikke tanken slått seg ;)
Hun her gikk på noe p ring greier og hadde lite blødninger og akkurat sjekket seg for endiomitrose? Husker ikke hvordan det skrives :p Og fått påvist det så derfor var jo aldri det i tankene hennes.

Da blir det kaldt for dere! Tenn masse Telys :)
Ja jeg har tent lys. Har tre kubber igjen, så jeg kan fyre opp. Får bare ikke fyra utover dagen på en måte :P Fyrer med lys og strøm.

Back
Topp