Felles skravle 2015

Nope. Jeg er her. Hvert fall en drøy halvtime, men så MÅ jeg rydde kjøkkenet før leggetid.
Jeg multitasker og ser på tv og pc samtidig :D Eller, mannen ser på tv, og jeg ser på det han ser på. Rydding er kjedelig, men må virkelig til.

Eller om over ett år. ;)

Om jeg ikke trenger den nå om et par uker, så er det nok... skal vi se... et par år til jeg trenger den.

Man kan jo ikke bruke den under renselsen, og jeg får ikke mens før ungen er godt over året, halvannet til to år gammel, viser erfaring.

Jeg multitasker og ser på tv og pc samtidig :D Eller, mannen ser på tv, og jeg ser på det han ser på. Rydding er kjedelig, men må virkelig til.

Jeg har på tv helt uten at mannen er hjemme

For jeg er alene hjemme.

Jeg må koke min i morgen. Ferdig med tr. Hipp hurra! :D

Jeg studerte bruksanvisninga på min, og der står at den skal VASKES med dertil egnet såpe, og at den KAN kokes av og til om man føler behovet....?

Ja, rydding må til. Og jeg utsatte det i går til i dag, men nå går det ikke mer. :p

Jeg har på tv helt uten at mannen er hjemme

For jeg er alene hjemme.
Jeg liker godt å se på tv når jeg er alene hjemme. Da trenger jeg ikke å ta hensyn til hva han vil se på :P

Ryddig er kjedelig, men SÅ deilig når det er gjort :D

Jeg liker godt å se på tv når jeg er alene hjemme. Da trenger jeg ikke å ta hensyn til hva han vil se på :p
Kunne ikke vært mer enig :P Når mannen er her, er det kun MAX det går i.

Jeg studerte bruksanvisninga på min, og der står at den skal VASKES med dertil egnet såpe, og at den KAN kokes av og til om man føler behovet....?

Jeg vasker den hver dag gjennom syklusen, og så koker jeg den før jeg legger den bort. Det var gjengs anbefaling i den tråden hvor jeg ble inspirert til å prøve den første gang. Så jeg kjøpte både menskopp og en liten IKEA-gryte. :p

Ja, rydding må til. Og jeg utsatte det i går til i dag, men nå går det ikke mer. :p
Jeg må også rydde litt før vi legger oss. Får besøk av to venninner rett etter jobb i morgen, og da er det greit om det allerede ser bra ut her.

National geographic.

Det var noe hjerne-greier, men nå er det blitt krigsgreier, så jeg får finne noe annet
Hihi du får gi besjed om du finner noe spennende å se på!

Om jeg ikke trenger den nå om et par uker, så er det nok... skal vi se... et par år til jeg trenger den.

Man kan jo ikke bruke den under renselsen, og jeg får ikke mens før ungen er godt over året, halvannet til to år gammel, viser erfaring.

Det er jo helt greit om du ikke trenger den før om 2 år, da burde den ha dukket opp. :D

Jeg må også rydde litt før vi legger oss. Får besøk av to venninner rett etter jobb i morgen, og da er det greit om det allerede ser bra ut her.
Det hørtes lurt ut :D Jeg får besøk i helgen. Så må bruke torsdagen på å shine opp litt her :D

Back
Topp