Veldig deilig å være i bassenget.Så deilig!! skal finne ut av åpningstidene i svømmehallen her i morgen.
Tenkte at nå som jeg også er blitt gravid igjen så er det lettere å være aktiv med Vesla i vannet etterhvert![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Veldig deilig å være i bassenget.Så deilig!! skal finne ut av åpningstidene i svømmehallen her i morgen.
Tenkte at nå som jeg også er blitt gravid igjen så er det lettere å være aktiv med Vesla i vannet etterhvert![]()
ja det kan jeg tenke meg! høres veldig fristende ut!Veldig deilig å være i bassenget.
Kunne vært litt varmere i vannet.ja det kan jeg tenke meg! høres veldig fristende ut!
Kunne vært litt varmere i vannet.
Her går det bare i stekte potetbåter. Å skjære opp i pommes frittes-form gidder jeg aldri.
Med den fremgangsmåten skjønner jeg at du ikke gidder det ofteJeg deler opp i potet-fingre.
Koker dem til de er nesten myke (15-20 minutter)
Legges på en langpanne og inn i frysen for å frysetørkes i minst en time.
Tine.
Friteres på 130 grader i 5 minutter/begynner å få farge.
Ta ut
Øker temperaturen til 180 grader og putter potet-fingrene oppi igjen, og lar dem ligge der til de et gyldne...
Det tar fort 2 timen for å lage pomes frits, ikke så ofte jeg gidder![]()
Vi har bare 1 her. Det er greit den dagen de har varmbading, Men ellers ligger det på ca 26 grader tror jeg.Ja det er kanskje litt kaldt noen ganger..
skulle ønske det var det samme her som på Island..
Der er det flere "småkar" i svømmehallen med alt fra 30-35-40 varmegrader.
Med den fremgangsmåten skjønner jeg at du ikke gidder det ofteBlir de gode, da?
hørtes litt kaldt utVi har bare 1 her. Det er greit den dagen de har varmbading, Men ellers ligger det på ca 26 grader tror jeg.
hørtes litt kaldt uthahahaha
jeg liker best veldig varmthahaha derfor jeg liker meg så godt i blå lagune
![]()
hahahahah nei ikke jeg. Men mannen er..Først snakker du om 66 north, og nå den blå lagunen, bor du eller er du fra Island?
Den blå lagunen er forresten helt fantastisk![]()
hahahahah nei ikke jeg. Men mannen er..
Så svigers bor på Island. Ergo vi er der hele sommerferien![]()
Vi får det gjerne i posten til jul og bursdager. Blir veldig glad for å få nye klærAha så og forstå
Min beste venninne er fra Island så det er derfor jeg kjenner til det kles merket, og har vært på Island på ferie.
Er veldig glad jeg kjøpte en del den gangen de hadde butikken i Vestby slik at småen kan arve etter frøkna![]()
Mamma er også veldig glad i å strikke.Vi får det gjerne i posten til jul og bursdager. Blir veldig glad for å få nye klær
Også er svigermor glad i å strikke. Så da kommer det nye ullgensere osv støtt og stadig![]()
Det er ingenting som slår hjemmestrikk! <3 elsker det!Mamma er også veldig glad i å strikke.
Setter veldig stor pris på det![]()
Skulle gjerne kunt sy.Det er ingenting som slår hjemmestrikk! <3 elsker det!
Så syr jeg en del selv. Å det kommer godt med når man har barn...
Har også fler i familien som er glade i å strikke, er så takknemlig!Mamma er også veldig glad i å strikke.
Setter veldig stor pris på det![]()
HeiheiGod kveld! Her går det i Klovn til kaffen![]()