Felles skravle 2015

Svømmehallen utgår rett og slett pga at mannen ikke er i form, vi får ta det neste helg. Ungene fikk ikke vite om planen sånn rett og slett fordi vi var usikker, så de er ikke skuffet. Godt det
Så kjedelig.
Masse god bedring til mannen

1100 innlegg siden sist jeg var her :P Har ikke orka å skravla noe i det siste. Så jeg hadde ramla ned 10 plasser. Hihi

Ok, helt uten at jeg fikk det med meg.

Men fokuset mitt er plass på lista heller enn antall innlegg.
Enig med deg! Så lenge vi er på topp 30 :D

Så kjedelig.
Masse god bedring til mannen

Ja, jeg håper det går over. Han har tendenser til bihulebetennelse, hvilket han stort sett får etter annenhver forkjølelse sånn omtrent, og enten hangler han i ei ukes tid, eller så blir han elendig, undertrykker det, og ender et par uker senere hos legen og får med seg en kraftig pillekur og ei ukes sykemelding...(ok, det med sykemeldinga har bare skjedd en gang da, og han går nødig til legen som menn flest)

Bihulebetennelser er jo somregel virus og ikke annet å gjøre enn å vente, men han er litt dårlig på å ta hensyn til kroppen...

På tide å lage lunsj til gjengen, tenker jeg.

Har ikke lagt noen. Mannen er i full gang med å lage middag. Blir koteletter i dag :) enn du? Har du noen planer?
Tror det blir avslappning. Så skal vi på besøk til svigers en liten tur senere :) Deilig med koteletter!!

Her hadde me bursdagsselskap i går. I dag har mamma invitert til middag, og så tar me med alle kakerestane i håp om å bli kvitt litt:-)

Back
Topp