Så kjedelig.Svømmehallen utgår rett og slett pga at mannen ikke er i form, vi får ta det neste helg. Ungene fikk ikke vite om planen sånn rett og slett fordi vi var usikker, så de er ikke skuffet. Godt det
Masse god bedring til mannen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så kjedelig.Svømmehallen utgår rett og slett pga at mannen ikke er i form, vi får ta det neste helg. Ungene fikk ikke vite om planen sånn rett og slett fordi vi var usikker, så de er ikke skuffet. Godt det
Ok, helt uten at jeg fikk det med meg.I følge siste oppdatering hadde du 1206![]()
ja men da er det vel greitDet kan ta en time, det kan ta 4...
Hadde jeg gjort den hjemmefra ville det tatt minst hele dagen.
Er så sjeldent jeg må jobbe i helgen uansett, så det plager meg ikke.
Har vel bare skjedd en gang tidligere i år
Det kommer jeg faktisk til å gjøre.ja men da er det vel greit"kos" deg på jobb.
![]()
Da sier jeg lykke tilDet kommer jeg faktisk til å gjøre.
Jeg skal lage utkast til en web-side som må publiseres i morgen..
Vaske klærhva skal dere andre jenter i dag da?
Det blir bare kose jobbing.Da sier jeg lykke til
nyt stillheten![]()
Så spennende..Det blir bare kose jobbing.
Jeg vet nøyaktig hva som skal stå der, og det bygges opp av en mal
HeisannHei på dereher har jeg lunch pause og er snart ferdig med arbeidsdagen. Jippi
![]()
Enig med deg! Så lenge vi er på topp 30Ok, helt uten at jeg fikk det med meg.
Men fokuset mitt er plass på lista heller enn antall innlegg.
Så kjedelig.
Masse god bedring til mannen
Har ikke lagt noen. Mannen er i full gang med å lage middag. Blir koteletter i dagHeisannJippi, så deilig. Hva er planene videre da?
Tror det blir avslappning. Så skal vi på besøk til svigers en liten tur senereHar ikke lagt noen. Mannen er i full gang med å lage middag. Blir koteletter i dagenn du? Har du noen planer?
Hva blir det til lunsj da?På tide å lage lunsj til gjengen, tenker jeg.
Hva skal du lage?På tide å lage lunsj til gjengen, tenker jeg.
Ja det blir det. Godt å slappe av og lade opp litt også. Må jo være uthvilt til ukedagene begynner.Tror det blir avslappning. Så skal vi på besøk til svigers en liten tur senereDeilig med koteletter!!