Får ta deg en stor varm kopp kakao for å få varmen i kroppen da
Har ikke melk i hus.
Hadde tenkt på en dusj, men jenteungen syntes barbiefilmen var for skummel til å se uten mamma.
Pledd får gjøre nytten
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Får ta deg en stor varm kopp kakao for å få varmen i kroppen da
Er det noen som har planer om å skravle i kveld?
Så dere hadde en skikkelig skravle kveld i går som jeg ikke fikk vært med på...Muligens, men vet ikke helt
Så dere hadde en skikkelig skravle kveld i går som jeg ikke fikk vært med på...
Var for opptatt med å sitte i armkroken til mannen og for trøtt til å skravle noe særlig.
Er alene i kveld, og sov 12 timer i natt..
Jeg vet ikke helt hva mannen skal i kveld, og derfor ikke om det blir armkrok og film eller skravle, vi får se
Jeg har bare lyst til å nå 1200 i kveld, og så har jeg skravlet veldig lite den siste tiden og kunne godt tenke meg en lengre avstand til 30. plass...
Jippi, prøve er fint.Vi får prøve da.
2 dpo tenker jegJippi, prøve er fint.
Og sånn apropos prøve, hvor mange DPO er du nå?
2 dpo tenker jeg
Grafen viser 3, men legger jeg inn samme temp i morgen justerer den til at jeg er 3 da, og altså stemmer jo det med at jeg får el dag 15 på pergo
Håper spiren sitter denne PP2 dpo tenker jeg
Grafen viser 3, men legger jeg inn samme temp i morgen justerer den til at jeg er 3 da, og altså stemmer jo det med at jeg får el dag 15 på pergo
Mmmm..Her lager mannen kveldsmat. Skal ha lasagne i kveld, gleder meg![]()
Det er også godtPizza snart ferdig
Det var det vi å fant ut.Mmmm..
Det er godt, lenge siden jeg har hatt egentlig..
Pizza snart ferdig
Det var det vi å fant ut.![]()
Helt vanlig. Med loff og salat.Er det "vanlig" med ost og kjøtt saus, eller lager dere den anderledes?
Er som regel det vi også har, veldig godt, men har en gang i blant med cream frech, skink og cherry tomaterHelt vanlig. Med loff og salat.