takkOk.Skal ta deg med.
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
takkOk.Skal ta deg med.
![]()
Denne er fra bohus, men har inntrykk av at mye fra bohus er litt så som så.venninnen min kjøpte sofa på jysk.. den var kaputt etter 6 mnd.
Vi har det samme problemet med sofaen vår fra Skeidar..Denne er fra bohus, men har inntrykk av at mye fra bohus er litt så som så.
Ja.. Er bare å gjøre det da. Er så pingleoij!! da tror jeg faktisk jeg hadde klaget.
har ikke kjøpt noe fra bohus så har ikke mye erfaring med dem. Men synes det er rart at en sofa til 20 000 blir ødelagt etter kort tid!Denne er fra bohus, men har inntrykk av at mye fra bohus er litt så som så.
Denne er fra bohus, men har inntrykk av at mye fra bohus er litt så som så.
Jeg har hatt kveldens prat med mannen,
Jeg har ei liste over ting vi må snakke om, og nå har vi blitt enige om et punkt pr dag.
Det er ikke sånne store "Vi må prate sammen"-greier, mer bare "avklare ting". så i kveld la vi en plan om svømming med ungene. Helt enkelt. Svømmehallen på søndag om alle er friske, og halvtårskort. Gå så ofte som vi klarer, kurset som begynner i morgen er ikke aktuelt, og om det er et i desember har vi ikke lyst (adventshelgene baker vi, pynter tre, har eller er gjester og i det hele tatt...) så ser vi over nyttår om vi har fått dem vann-trygge nok til å melde dem på kurs igjen. Lillesøster er fortsatt da småbarnssvømming, hun blir 4 over nyttår, men de ordinære kursene er fra fem år.
Ja, den begynte å sige ganske tidlig og nuppe.. Nå er den kanskje 4 år gammel blitt. Og direkte vond å sitte i.Vi har sofra fra Bohus som er så god som ny heldigvis. Men jeg ville klagd om den ikke var det.
hun gjorde det.. kom ingen vei.. dette er 5 år siden så jeg husker ikke detaljene så godt.
Ja, den begynte å sige ganske tidlig og nuppe.. Nå er den kanskje 4 år gammel blitt. Og direkte vond å sitte i.
det skal jo ikke være dårligere kvalitet likevel!Ja.. Er bare å gjøre det da. Er så pingleSkal legges til at vi kjøpte den fordi den var satt ned litt, så vi betalte 15k eller noe sånt, men det er penger det også
helt enig...Nei, da er det for sent nå hvert fall.
Det kan jo bli mas med klaging, men man har jo både Forbrukerrådet og Tv2 hjelper deg. Ville ikke gitt meg på en sofa, det koster jo masse og skal holde i mange mange år.
god nattTror det er leggetid for meg også gitt. Vi har mange planer i morgen og søndag, så jeg sniker innom når jeg har tid. Burde sove litt først.God natt!
god nattNå går jeg i seng også. Natta alle![]()
Du får ha god natt... kommer for sent i kveld merker jeg. Må vel legge meg om ikke så lenge. Jeg skal på jobb i morgen tidlig.Nå går jeg i seng også. Natta alle![]()
Men det er jo så koselig å slappe av med baby.... savnAll by my seeeeelf!!! Mannen har lagt seg og her sitter jeg i stolen og ammer!