Felles skravle 2015

Ha ha ^^ Mannen snakker om å kjøpe grillen til en willys og henge på veggen på rommet hennes.. Kan bruke den som bilderamme sier han! Skeptisk sier jeg..
Typisk mannfolk.. når de henger seg opp på noe så skal alt dreie seg rundt det :P

Jeg sovner helt når jeg ammer om natta liggende, og det gjør lillemor også :p Hun sovner iløpet av et par minutter og får ikke i seg det hun skal ha. Så jeg må sitte om natta og holde oss begge våkne.

Med sånn minibaby som du har, så er det ingenting som fungerer egentlig. Man bare gjør så godt man kan.

Når de blir litt eldre... når de er blitt 2-3 mnd og du ikke lenger lyser med et eller annet som lager lite lys for ikkeplage baby, men nok til å se nok til å få hektet baby på rett plass.... når de er så store at du bare snur deg på siden (og finner teknikken med å amme liggende helt uten å mptte bytte plass på deg eller baby for å amme fra høyre eller venstre pupp, og baby bare kobler seg på helt av seg selv og du ikke må tenke.... ja da er alt lettere.

He he he nei det er kanskje litt tidlig

Si det til folka i ikm-tråden min, som jeg forsøker å forklare at de ikke egentlig kan skylde på sin dpo-status og antatte baby når de er 2-3-4-5 dpo...

du har sykt stål kontroll :p

Sjekket bare mine egne innlegg, det er jeg som legger ut opdateringer her. Og har ikke skravlet noe særlig i dag, så da ligger de på rekke og rad i innleggene mine for i dag. :p

jeg brukte sjal da Vesla var nyfødt! Helt fantastisk! De sitter som støpt og veldig tett inntil.
Tok mei-tai i bruk når hun var litt større.
De har salg på sjal på mimis.no ser jeg. De hadde iallefall. Vurdert å kjøpe

Berre sånn av rein nysgjerrigheit.. Har du lagra alle talla i eit program som følger med utviklinga på pcen eller? :)

Nei, forklarte det akkurat nå, sjekket bare mine egne innlegg fra i dag.

Jeg elsker, elsker, elsker mitt elastiske sjal.

Jeg har ikke ergobaby da, jeg har en meitai men får ikke til å bære baby i den, rett og slett får ikke ungene til å sitte rett med beina. I sjal hadde de det fint, og i meitai når de ble store nok til å ha beina ut/for tunge for sjalet.

Jeg elsker fleksibiliteten i bæretæyet mitt, jeg elsker at jeg kan bare vrikke og vri litt, løse litt og senke babyen, og amme mens jeg går på kiwi og handler absolutt helt uten at noen ser det.
Snikamming er veldig praktisk- ingen tvil om det!

Humøret til min bedre halvdel er nok ganske mange hakk under null, ettersom Brann taper kampen de slett ikke måtte tape, og kommer til å rykke rett ned i år etter en begrederlig sesong.

Mannen din virker det jo som nesten aldri er i dårlig humør, så godt han kan bli irritert av noe han og. :p

Typisk mannfolk.. når de henger seg opp på noe så skal alt dreie seg rundt det :P
Jah :P Hun skal få jeep- tråbil også, men de er så sjeldene og vanskelige å få tak i.

Back
Topp