Felles skravle 2015

det er fult forståelig. det blir da tid til hvil etterhvert. man må bare komme inn i "rytmen"
Ja :) Det går sakte men sikkert! Har en veldig rolig baby foreløpig, finner søvnen selv og sover i egen seng. Hsr behov for nærhet, men ikke sånn sinnsykt..

Jeg kan svare, men kommer til å ta alt bort om et par minutter, for hunderasen er ikke sååå vanlig. Så ikke quote/kopier resten av teksten her nå (ikke bildene heller).

Så nydelig (fjernet det du ikke ønsket skulle quotes)

Hvordan er det så langt da? :)

Vi får vite litt om hvordan de ulike ekspertene jobber med matchingen, og så sitter noen av disse single og snakker litt om hvordan de tenker, hvorfor de er med, og forteller det til venner og sånn.

Vår røyter i perioder, men det er mye mer sånne dotter unna sofaen og slikt når hun ikke røyter også, så noe mister hun hele tiden tror jeg.

vår er jo korthåret, så det oppleves annerledes

vår er jo korthåret, så det oppleves annerledes
Vi hadde en dvergpincher hos oss en uke. Skulle egentlig ha henne på fór, drømmerasen min! Men så reagerte jeg på den.. Veldig.. Type fikk ikke puste og sleit med luftveiene flere uker etter hun hadde reist igjen. Jeg gråt og gråt og gråt, jeg mistet liksom ikke bare den ene hunden, jeg mistet hele drømmerasen min.

Vi får vite litt om hvordan de ulike ekspertene jobber med matchingen, og så sitter noen av disse single og snakker litt om hvordan de tenker, hvorfor de er med, og forteller det til venner og sånn.

Aha. Blir mest spennende om ett år egentlig. :p

Back
Topp