Skjønner, da er det nok bra du har hjemmekontor idagJeg var nødt til å ta hjemmekontor i dag for å få unna noe jeg ikke klarer å finne tid og ro til når jeg er på kontoret, og for å stresse ned ved tanke på Spirelille
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Skjønner, da er det nok bra du har hjemmekontor idagJeg var nødt til å ta hjemmekontor i dag for å få unna noe jeg ikke klarer å finne tid og ro til når jeg er på kontoret, og for å stresse ned ved tanke på Spirelille
Veldig alright når man har det sliktJeg var nødt til å ta hjemmekontor i dag for å få unna noe jeg ikke klarer å finne tid og ro til når jeg er på kontoret, og for å stresse ned ved tanke på Spirelille
Hva skal du i Sandvika da?God morgen alle sammen
Poden er kjørt på skolen, jeg skal snart dra til Sandvika.
Gått lenge hjemme? Er på min 4 uke her, bare sykemeldt da, men tviler på at kroppen orker å gå tilbake på jobb.. Litt synd, for da går tiden litt raskere om man jobber..Ja, ikke så mye annet å gjøre på morningen når man går på svpenger. Savner å jobbe..
Ha en fin dag på jobb![]()
Æsj, håper du er bedre nå! Her har det gått i å gjøre unga klare, fikk ett lite kaffebesøk av pappa (5min), og snart må jeg på aksjonsdag på skolenDa har jeg våknet igjen. Måtte sove litt å se om hodepinen og menssmertene ble litt svakere. Fungerer enn så lengehva dere har gjort på morgenen nå?
Ja syns det er ille nok at tanta kom. Mens smertene er bare der for å strø litt salt i såret...Æsj, håper du er bedre nå! Her har det gått i å gjøre unga klare, fikk ett lite kaffebesøk av pappa (5min), og snart må jeg på aksjonsdag på skolen![]()
Det er forskjell, ja.
Mannen har i alle fall bedriftsfotball. Hva annet de evt har vet jeg ikke.
Han trener fotball ofte. Jeg trener ikke. Håpet er at jeg skal trene svømming om ikke hver uke, så ganske ofte. (må finne igjen menskoppen min...)
Ikke sant, sånn tenkte jeg også, kun får å gjøre vondt værre!Ja syns det er ille nok at tanta kom. Mens smertene er bare der for å strø litt salt i såret...
Siden positiv test i maiGått lenge hjemme? Er på min 4 uke her, bare sykemeldt da, men tviler på at kroppen orker å gå tilbake på jobb.. Litt synd, for da går tiden litt raskere om man jobber..
Hva skal du ha til lunsj?Nei, da er det vel på tide med litt lunsj og skravling
Den dukket ikke opp, og jeg ga opp å lete og brukte bind. Jeg blødde jo veldig lite så det gikk bra selv uten vaskemaskin.Er den borte fortsatt?
Min er i veska. Våknet med tempfall og kraftige endo- og menssmerter. Ikke noen planer om svømmehallen allikevel.![]()
Ble bare noen brødskiver, og så ringte telefonen...Hva skal du ha til lunsj?
Hva hadde du på? Har ikke lyst på, men vet jeg må ha mat... Ligger brødskiver på benken...Ble bare noen brødskiver, og så ringte telefonen...
Brunost på beggeHva hadde du på? Har ikke lyst på, men vet jeg må ha mat... Ligger brødskiver på benken...