Felles skravle 2015

Men så ekstremt trøtt som jeg er vet jeg ikke om jeg orker stå opp tidlig nok...

God morgen damer:)
Nå er 1 unge på skolen og en i Bhg. Straks får jeg ordnet meg litt så jeg får reist på skolen og vært med på aksjonsdagen til mini :)

Ja, ikke så mye annet å gjøre på morningen når man går på svpenger. Savner å jobbe..

Ha en fin dag på jobb :)
Gått lenge hjemme? Er på min 4 uke her, bare sykemeldt da, men tviler på at kroppen orker å gå tilbake på jobb.. Litt synd, for da går tiden litt raskere om man jobber..

Da har jeg våknet igjen. Måtte sove litt å se om hodepinen og menssmertene ble litt svakere. Fungerer enn så lenge ;) hva dere har gjort på morgenen nå?

Da har jeg våknet igjen. Måtte sove litt å se om hodepinen og menssmertene ble litt svakere. Fungerer enn så lenge ;) hva dere har gjort på morgenen nå?
Æsj, håper du er bedre nå! Her har det gått i å gjøre unga klare, fikk ett lite kaffebesøk av pappa (5min), og snart må jeg på aksjonsdag på skolen :)

Æsj, håper du er bedre nå! Her har det gått i å gjøre unga klare, fikk ett lite kaffebesøk av pappa (5min), og snart må jeg på aksjonsdag på skolen :)
Ja syns det er ille nok at tanta kom. Mens smertene er bare der for å strø litt salt i såret...

Det er forskjell, ja.

Mannen har i alle fall bedriftsfotball. Hva annet de evt har vet jeg ikke.

Han trener fotball ofte. Jeg trener ikke. Håpet er at jeg skal trene svømming om ikke hver uke, så ganske ofte. (må finne igjen menskoppen min...)

Er den borte fortsatt?

Min er i veska. Våknet med tempfall og kraftige endo- og menssmerter. Ikke noen planer om svømmehallen allikevel. :p

Ikke mange innlegg som skiller her... Håper ikke det blir så tett mellom 20-30 plassen..ImageUploadedByBV Forum1413360661.164061.jpg

Kom meg på toget med få minutters margin, godt at eg enno er lett til beins! Så då var dagens løpeøkt/treningsøkt ferdig :P Ha ein fin dag alle sammen :)

Gått lenge hjemme? Er på min 4 uke her, bare sykemeldt da, men tviler på at kroppen orker å gå tilbake på jobb.. Litt synd, for da går tiden litt raskere om man jobber..
Siden positiv test i mai :p så blir tungt å begynne på jobb neste år

Er den borte fortsatt?

Min er i veska. Våknet med tempfall og kraftige endo- og menssmerter. Ikke noen planer om svømmehallen allikevel. :p
Den dukket ikke opp, og jeg ga opp å lete og brukte bind. Jeg blødde jo veldig lite så det gikk bra selv uten vaskemaskin.

Men jeg vet jo ikke hvor den er. Jeg la den dessverre på en "lur" plass...

Back
Topp