Nei, det er jeg definitivt ikke.Du er nok så fin så!
Men nå har jeg en god unnskyldning til å ha stor mage da
Kanskje jeg skal finne frem gravid badedrakten min fra sist
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei, det er jeg definitivt ikke.Du er nok så fin så!
Kanskje du kan bruke de pengen på ny badedrake, svømmebriller etter lignende da?
Dersom du svømmer er det en veldig god ideBadedrakt kjøpte jeg til svømmekursene i fjor, men svømmebriller har jeg ikke. Aldri brukt egentlig.
Det jeg tenkte på var å bruke pengene på halvtårskort på svømmehallen, rett og slett.
Is på vann er skummelt synes jeg, her så bruker sjøen å fryse til is.Vi har et vann like nedenfor huset.
Problemet er at vi bor på vestlandet, det er slett ikke alltid det blir så KALDT at det blir is, og definitivt ikke TRYGG is på vannet.
Håper det blir det i år, som sagt var det det for to år siden, i fjor ble det ikke trygt, og det hadde vært knall å få øvd ungene litt på isen. De trenger det.
Lur plan!
Nå kunne mannen fortelle meg at vi har svømmehall i nærheten, å der er det babysvømming. Må snakke med jm![]()
Hihi, visste du ikke dere har svømmehall?Lur plan!
Nå kunne mannen fortelle meg at vi har svømmehall i nærheten, å der er det babysvømming. Må snakke med jm![]()
Stemmer vell det ja, husker sånn vagtJeg ga rapprot etter hvert av de ti kursene vi var på, levende beskrivelse av hvordan det er å gå på svømmekurs med to MEGET vannskeptiske barn....
Dersom du svømmer er det en veldig god ide![]()
Elsker å ha stor mage, aldri følt meg så fresh som nåNei, det er jeg definitivt ikke.
Men nå har jeg en god unnskyldning til å ha stor mage da
Kanskje jeg skal finne frem gravid badedrakten min fra sist![]()
Det må du gjøreDet er babysvømming på svømmehallen vår. Og på den lille som er i kommunesenteret våt også, som vel er røde kors sin tror jeg også det er noe slikt. Det hadde vært gøy å gå på det om vi får en liten til. Det har vi ikke gjort med de to første.
Og fokuser på hvor deilig det vil være å bli ferdigMen nå har jeg helt glemt jobben.
Må få trykke gjennom disse fakturaene. Skravles etterpå
TRYGG is på vann er ikke skummelt. Sjøen er mye skumlere, med tidevann og sånnIs på vann er skummelt synes jeg, her så bruker sjøen å fryse til is.
Får håpe på en kald vinter så du får lært de å gå på skøyter
Nei er nyinnflytta hit til bygdaHihi, visste du ikke dere har svømmehall?![]()
Jobber du med fakturering? Eller for deg selv så du må styre med økonomien og?Men nå har jeg helt glemt jobben.
Elsker å ha stor mage, aldri følt meg så fresh som nå
Har du det å du, det vil jeg også ha![]()
Man glemmer tiden når man har det gøyMen nå har jeg helt glemt jobben.
Aaah!Nei er nyinnflytta hit til bygdasambo er herrifra
Liker det ikke fordi jeg, mamma har skremt meg i 24 år.TRYGG is på vann er ikke skummelt. Sjøen er mye skumlere, med tidevann og sånn
Jobber du med fakturering? Eller for deg selv så du må styre med økonomien og?![]()