Felles skravle 2015

Du er nok så fin så!
Nei, det er jeg definitivt ikke.
Men nå har jeg en god unnskyldning til å ha stor mage da :P
Kanskje jeg skal finne frem gravid badedrakten min fra sist :)

Vi har et vann like nedenfor huset.

Problemet er at vi bor på vestlandet, det er slett ikke alltid det blir så KALDT at det blir is, og definitivt ikke TRYGG is på vannet.
Håper det blir det i år, som sagt var det det for to år siden, i fjor ble det ikke trygt, og det hadde vært knall å få øvd ungene litt på isen. De trenger det.
Is på vann er skummelt synes jeg, her så bruker sjøen å fryse til is.
Får håpe på en kald vinter så du får lært de å gå på skøyter

Lur plan!

Nå kunne mannen fortelle meg at vi har svømmehall i nærheten, å der er det babysvømming. Må snakke med jm :D

Det er babysvømming på svømmehallen vår. Og på den lille som er i kommunesenteret våt også, som vel er røde kors sin tror jeg også det er noe slikt. Det hadde vært gøy å gå på det om vi får en liten til. Det har vi ikke gjort med de to første.

Men nå har jeg helt glemt jobben.

Må få trykke gjennom disse fakturaene. Skravles etterpå

Det er babysvømming på svømmehallen vår. Og på den lille som er i kommunesenteret våt også, som vel er røde kors sin tror jeg også det er noe slikt. Det hadde vært gøy å gå på det om vi får en liten til. Det har vi ikke gjort med de to første.
Det må du gjøre :) alltid ønsket å dra på det når jeg får barn

Is på vann er skummelt synes jeg, her så bruker sjøen å fryse til is.
Får håpe på en kald vinter så du får lært de å gå på skøyter
TRYGG is på vann er ikke skummelt. Sjøen er mye skumlere, med tidevann og sånn

TRYGG is på vann er ikke skummelt. Sjøen er mye skumlere, med tidevann og sånn
Liker det ikke fordi jeg, mamma har skremt meg i 24 år.
Her er isen trygg, de kjører masse kjøretøy på, mange isfisker. Den er vist veldig tykk den isen men jeg er ei pyse når det gjelder is med vann/sjø under.

Back
Topp