Felles skravle 2015

Evt en god jakke, regner med du er ute med barna dine :) men du har kanskje det :p

Jeg har jakke til å være ute med ungene ja.

Jeg bare liker ikke å være det av den grunn :P (når det regner altså. Og er kaldt. Unntatt SKIKKELIG kaldt, det var gøy når det ble skøyteis her for to år siden! Og kommer det snø må vi lære disse ungene å gå på ski snart!)

Jeg har jakke til å være ute med ungene ja.

Jeg bare liker ikke å være det av den grunn :P (når det regner altså. Og er kaldt. Unntatt SKIKKELIG kaldt, det var gøy når det ble skøyteis her for to år siden! Og kommer det snø må vi lære disse ungene å gå på ski snart!)
Da er jeg lik deg :p jeg blir irritert på hunden vær gang hun vil tisse i regnet... Er jo ikke hennes feil stakkar :p skøyter er gøy, leeeenge siden jeg har stått på. Hmm vi har jo en fotballbane så kanskje få noen til å sprute på vann :p

Jeg har jo sånn delvis tenkt at om jeg kommer meg tidlig nok ut av huset, så er det morgensvømming en dag i uka 7-8 også.

Da må jeg hjemmefra sånn ca 6.45 da, noe som er en halvtime før jeg i praksis er ute av døra til vanlig, og noe utfordrende å få til. Men det hadde vært greit. Så kunne jeg svømme en halvtimes tid, dusje og gå på jobb. superduper trening!

Jeg har jo sånn delvis tenkt at om jeg kommer meg tidlig nok ut av huset, så er det morgensvømming en dag i uka 7-8 også.

Da må jeg hjemmefra sånn ca 6.45 da, noe som er en halvtime før jeg i praksis er ute av døra til vanlig, og noe utfordrende å få til. Men det hadde vært greit. Så kunne jeg svømme en halvtimes tid, dusje og gå på jobb. superduper trening!

Kanskje du kan bruke de pengen på ny badedrake, svømmebriller etter lignende da?

Da er jeg lik deg :p jeg blir irritert på hunden vær gang hun vil tisse i regnet... Er jo ikke hennes feil stakkar :p skøyter er gøy, leeeenge siden jeg har stått på. Hmm vi har jo en fotballbane så kanskje få noen til å sprute på vann :p

Vi har et vann like nedenfor huset.

Problemet er at vi bor på vestlandet, det er slett ikke alltid det blir så KALDT at det blir is, og definitivt ikke TRYGG is på vannet.
Håper det blir det i år, som sagt var det det for to år siden, i fjor ble det ikke trygt, og det hadde vært knall å få øvd ungene litt på isen. De trenger det.

Lur plan!

Nå kunne mannen fortelle meg at vi har svømmehall i nærheten, å der er det babysvømming. Må snakke med jm :D

Nja husker ikke, leser så mye at jeg kan ikke huske alt

Jeg ga rapprot etter hvert av de ti kursene vi var på, levende beskrivelse av hvordan det er å gå på svømmekurs med to MEGET vannskeptiske barn....

Back
Topp