Jeg synes bare at vannet er så kaldt![]()
Syns det varierer veldig fra sted til sted..
Noen steder er det veldig kaldt, andre steder ikke
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
NeidaJeg synes bare at vannet er så kaldt![]()
Jupp var veldig plaget med å få det på øyelokkeneDere som er gravide, eller husker fra dere har vært det tidligere...
Har dere vært/er plaget med leamus?
Har leamus nesten hver dag på venstre øye.
Skikkelig ubehagelig
Men babysvømming vil jeg på!Neidaskulle ønske det var svømmehall her så jeg kunne bada denne kroppen xD
Evt en god jakke, regner med du er ute med barna dinemen du har kanskje det
![]()
Jeg også vil det!Men babysvømming vil jeg på!
Åå så bra hab travle AdHd fyren gikk ut![]()
Neidaskulle ønske det var svømmehall her så jeg kunne bada denne kroppen xD
Svømming er jo veldig bra trening, så gly for barna også ^^ om de liker å bade så klart
Men babysvømming vil jeg på!
Åå så bra hab travle AdHd fyren gikk ut![]()
Da er jeg lik degJeg har jakke til å være ute med ungene ja.
Jeg bare liker ikke å være det av den grunn(når det regner altså. Og er kaldt. Unntatt SKIKKELIG kaldt, det var gøy når det ble skøyteis her for to år siden! Og kommer det snø må vi lære disse ungene å gå på ski snart!)
Nei, alt for travelJeg også vil det!
Neeeeei! Han er jo artig
Du er nok så fin så!Syns bare synd på alle andre som ville vært tvunget til å se meg bare iført en badedrakt dersom jeg skulle ha prøvd det![]()
Håper de fremdeles har det her!Det er så koselig.
Var med gutten, men kunne ikke med jentungen på grunn av eksem
Er så bra både for mor og barn
Nja husker ikke, leser så mye at jeg kan ikke huske altDu har ikke lest rapportene fra svømmekurset vi gikk i fjor?
Jeg har jo sånn delvis tenkt at om jeg kommer meg tidlig nok ut av huset, så er det morgensvømming en dag i uka 7-8 også.
Da må jeg hjemmefra sånn ca 6.45 da, noe som er en halvtime før jeg i praksis er ute av døra til vanlig, og noe utfordrende å få til. Men det hadde vært greit. Så kunne jeg svømme en halvtimes tid, dusje og gå på jobb. superduper trening!
Da er jeg lik degjeg blir irritert på hunden vær gang hun vil tisse i regnet... Er jo ikke hennes feil stakkar
skøyter er gøy, leeeenge siden jeg har stått på. Hmm vi har jo en fotballbane så kanskje få noen til å sprute på vann
![]()
Lur plan!Jeg har jo sånn delvis tenkt at om jeg kommer meg tidlig nok ut av huset, så er det morgensvømming en dag i uka 7-8 også.
Da må jeg hjemmefra sånn ca 6.45 da, noe som er en halvtime før jeg i praksis er ute av døra til vanlig, og noe utfordrende å få til. Men det hadde vært greit. Så kunne jeg svømme en halvtimes tid, dusje og gå på jobb. superduper trening!
Nja husker ikke, leser så mye at jeg kan ikke huske alt