Jeg også!Fikk lyst på dessert jeg nå når jeg ser det de skulle lage![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg også!Fikk lyst på dessert jeg nå når jeg ser det de skulle lage![]()
Da ville jeg kjøpt litt nytt treningstøy. Mulig noen vekter og evt en corebarTil meg.
Hver og en velger selv hva vi vil bruke pengene på, eller ikke bruke dem, opp til oss. Det lønnsmeldes så vi skatter av det, men det er jo likevel noe vi får!
Kondolerer..
Inngående fakturaer er kjedelig..
Nei er kvalm fra før. Sjokolade er ikke godt da.Jeg også!
Oi, den må jeg tenke litt på....
Må det være i penger, og er det begrenset på tid?
Appelsin og sjokolade er jo godt sammen! Yum!Det er godt det, men jeg foretrekker å ha litt appelsin skall i
Har ikke laget det, bare smakt det ute
Nei det er jeg enig i, men is derimot! *løpe å hente is*Nei er kvalm fra før. Sjokolade er ikke godt da.
Åååå ikke frist meg til å hente isNei det er jeg enig i, men is derimot! *løpe å hente is*
Er nok ikke lenge før jeg blir trøtt hellerDer ble jeg veldig brått veldig, veldig trøtt...
Hva med en god turbukse?
Det dekkes inntil 1250 (mener jeg det er) mot kvittering, så det må være penger ja. Og det er en sum pr år, må leveres kvittering innen utgangen av oktober inneværende år.
Og dette glemmer jeg i ca 9,5 mnd hvert år, og så er det da å komme på noe i slutten av oktober...
Har spist en pæreis, men usikker på om den vil opp igjen.. sytedag i dagNei det er jeg enig i, men is derimot! *løpe å hente is*
Da ville jeg kjøpt litt nytt treningstøy. Mulig noen vekter og evt en corebar
Er nok ikke lenge før jeg blir trøtt heller![]()
Den har jeg aldri hørt om..
Det der var dååååårlig gjort
Samme merke som pære sorbet'n jeg spiste forrige uke!Den har jeg aldri hørt om..
Da hadde jeg nok valgt treningstøy.