Jeg skal over 900, helst over 950..
Og da bør jeg holde følge. Bare at jeg har ikke oversikt over status da...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg skal over 900, helst over 950..
Jeg er her nåHei heiEr dere her i kveld?
Dere får bare prate ivei, jeg jobber jo på si her, så kommenterer jeg det jeg har noe å si om sånn innimellom.Hva har du lyst til å prate om da?
Jeg prøver bare å ta igjen deg nå som du har gått forbi megOg da bør jeg holde følge. Bare at jeg har ikke oversikt over status da...
Hva jobber du med?Dere får bare prate ivei, jeg jobber jo på si her, så kommenterer jeg det jeg har noe å si om sånn innimellom.
Sofaen er god! Masterchef her ogsåDeilig å sette seg i sofaenNå er det tid for masterchef
Jeg prøver bare å ta igjen deg nå som du har gått forbi meg![]()
Totalt, eller pr. pers?Men gi meg gjerne gode forslag på hva dere ville brukt 1200 kr på "som helsefremmende tiltak" sponset av arbeidsgiver.
Jeg må komme på noe nå i løpet av måneden.... tidligere år har jeg kjøp goretex joggesko og spinningsykkel (vel, delfinanisert en da)
I kveld, eller generelt?Hva jobber du med?
Jeg heier på ADHD Storm(ja vet han ikke heter det)Ser ut som om kanskje noen av denne ukens deltagere faktisk kan lage mat.
Ut fra introen i hvertfall.
Hvor lenge kommer hun vegetarianeren til å holde ut tro?
Vel, jeg har rykket ned, og passert deg. Så noen har passert oss. Og DET må vi gjøre noe med
Totalt, eller pr. pers?
Det må vi.
Det som bekymrer meg mest er at 30. plass er under 200 bak meg
I kveld, eller generelt?
Jeg er regnskapsfører, og i kveld sitter jeg ed behandling av inngående faktura.
Til meg.
Hver og en velger selv hva vi vil bruke pengene på, eller ikke bruke dem, opp til oss. Det lønnsmeldes så vi skatter av det, men det er jo likevel noe vi får!
Hun nr 30 vet jeg skravler en del på generelt tråden men de andre nedi der vet jeg ikkeDet må vi.
Det som bekymrer meg mest er at 30. plass er under 200 bak meg
Hva med en god turbukse?Til meg.
Hver og en velger selv hva vi vil bruke pengene på, eller ikke bruke dem, opp til oss. Det lønnsmeldes så vi skatter av det, men det er jo likevel noe vi får!
Det er godt det, men jeg foretrekker å ha litt appelsin skall iFikk lyst på dessert jeg nå når jeg ser det de skulle lage![]()