Det var ikke noe for meg heller!! Altfor mye greier og ventingen...Fy, det er lenge til klokka 11 forresten! El testing er ikke noe for meg! Gleder meg til å bli ferdig med det
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det var ikke noe for meg heller!! Altfor mye greier og ventingen...Fy, det er lenge til klokka 11 forresten! El testing er ikke noe for meg! Gleder meg til å bli ferdig med det
For oss ja, for oss er det dyrt rett og slett.for dere, ja.
Og det er ikke dyrere enn at jeg hadde gjort det
privat.... det vet jeg ikke om jeg vil prioritere. Vi har nok råd, ikke i evigheter, men å forsøke det. Jeg vet bare ikke om det er en prioritering jeg/vi vil ta. Vi har to barn
Kose deg masse på jobb i dagGod morgen
Snrt jobb for min del![]()
Er på jobb. Ingen veldige planer utover det vanligeI dag har jeg ingen planer. Jeg skal bare slappe av! Tent lys og skal lage meg litt solbær toddyHva med deg?
Jeg gjør det bare fordi gyn, som ikke tror på temping, sa jeg skal.Det var ikke noe for meg heller!! Altfor mye greier og ventingen...
Hvorfor tror ikke gyn på tempen?Jeg gjør det bare fordi gyn, som ikke tror på temping, sa jeg skal.
Dyrt er det jo.For oss ja, for oss er det dyrt rett og slett.
12767.Noen på data som kan sjekke hvor mange innlegg jeg har? Får det ikke til via app!
Mente egentlig på topplista, hihi. Formulerte meg litt feil12767.
Du får sjekket det om du trykker på bildet ditt![]()
Hihi, da får du lade opp littGod morgen allenå skal det ordnes til barnebursdag her hjemme, og vi venter innrykk av 15 3/4åringer
gi meg styrke
![]()
Aha, men hvorfor får du ikke sjekket med app? Det gjør jeg..Mente egentlig på topplista, hihi. Formulerte meg litt feil![]()
Det blir koselig, håper det går greitGod morgen allenå skal det ordnes til barnebursdag her hjemme, og vi venter innrykk av 15 3/4åringer
gi meg styrke
![]()
Absolutt! Huset er stort sett strøkent, så gidder ikke gjøre annet enn å støvsuge for det blir ille i kveld uansettHihi, da får du lade opp litt![]()
Det gjør nok detDet blir koselig, håper det går greit![]()
1167 har duMente egentlig på topplista, hihi. Formulerte meg litt feil![]()
Nå er jeg herEr det ingen her i dag??