Gressenka_Mymlen_Lilleblomst_15
Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Februarlykke 2015
Marsmellows-15
Septembergull'17
Det er lengeSiden 2009...
Fått utredning for hva som er galt?
Tok første like lang tid?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er lengeSiden 2009...
Gruer meg egentlig ikke til fødsel jeg... ut må hun og det må jeg greie. Så får jeg ikke planlagt den uansett. Tar det som det kommer jeg![]()
Det er ikke noe ralgt rett og slett , vi er bare en dårlig match jeg og mannen.Det er lengehåper det går din vei snart! Virkelig.
Fått utredning for hva som er galt?
Tok første like lang tid?
Det var leit å høreDet er ikke noe ralgt rett og slett , vi er bare en dårlig match jeg og mannen.
Nesten 3 år tok det med han
Takk for klemmenden er sår, veldig, veldig sår, det ser jeg
*klemme på*
Uff da, 5 år, det er veldig lenge...
Vi måtte bare holde på i 2,5 år med frøkna...
Har så utrolig lyst til å komme med noen gode trøstende ord til deg, men vet ikke hva de skal være.
Jeg klare ikke finne gode ord for det
2009. Det er lenge. Veldig lenge. Er dere utredet? Hvilke alternativer ser dere på som aktuelle?
Det er ikke noe ralgt rett og slett , vi er bare en dårlig match jeg og mannen.
Nesten 3 år tok det med han
Takk for klemmen
5 år er lenge ja, men jeg gir ikke opp helt ennå.
Vi er utredet ja, ingenting. IVF er det som er aktuelt.
Vi er jo godkjent til det , men mannen og jeg er skeptisk. Jeg tenker nok at vi prøver ett års tid til før vi går for det hvertfallIvf er vel naturlig neste skritt ja.
for oss tror jeg ikke det blir alternativet, siden vi HAR to, men det er jo annerledes for dere da. Og det er jo en fin løsning som hjelper mange.
Vi er jo godkjent til det , men mannen og jeg er skeptisk. Jeg tenker nok at vi prøver ett års tid til før vi går for det hvertfall
Hvor dyrt er det?Det er jo greit å tenke godt gjennom hva man vil og hvorfor man føler skepsis, og hva som blir rett.
For meg ligger hovedreservasjonen rett og slett i kostnaden, siden staten mener vi har nok barn. Og vi HAR jo det.
God nattNei, kaster inn hånkle. Legger meg så jeg er klar til jobb i morgen!natta alle
![]()
Hvor dyrt er det?
Nei, kaster inn hånkle. Legger meg så jeg er klar til jobb i morgen!natta alle
![]()
Egenndel på medisiner er 15000. Så kommer 1500kr for hvert forsøk i tillegg. Det vr det vi fikk beskjed omHvor dyrt er det?
Egenndel på medisiner er 15000. Så kommer 1500kr for hvert forsøk i tillegg. Det vr det vi fikk beskjed om
Jeg har hatt litt problemer med å finne hjertelyden med dopleren denne gang.
Det har ikke bekymret meg siden jeg har vært på 2 UL'er og sett at det står bra til, og begynte å kjenne liv veldig tidlig.
Men de siste dagene har jeg vært bekymret.
Har ikke klart å stresse ned etter forrige uke på jobb, mye kynere og vondt i baby-regionen, mer utfold og kjent lite liv.
Så jeg tok opp dopleren igjen, satte den inntil magen.
Trengte ikke lete, der var den med en gang mer tydelig enn jeg noen gang har hørt den.
Som et lite tog.
Glad og lettet nå![]()
Ja, det tenker jeg og. Stoler på at de rundt meg vet hva de driver medBaby må ut, og det går stort sett helt fint.
Jeg var spent på min første fødsel, gledet meg til den andre, og håper jeg får oppelve en til
Signerer denne!Men du MÅÅÅÅÅÅÅ stresse ned!