Felles skravle 2015

Gruer meg egentlig ikke til fødsel jeg... ut må hun og det må jeg greie. Så får jeg ikke planlagt den uansett. Tar det som det kommer jeg :)

Baby må ut, og det går stort sett helt fint.

Jeg var spent på min første fødsel, gledet meg til den andre, og håper jeg får oppelve en til

den er sår, veldig, veldig sår, det ser jeg

*klemme på*
Takk for klemmen

Uff da, 5 år, det er veldig lenge...
Vi måtte bare holde på i 2,5 år med frøkna...
Har så utrolig lyst til å komme med noen gode trøstende ord til deg, men vet ikke hva de skal være.

5 år er lenge ja, men jeg gir ikke opp helt ennå.
Jeg klare ikke finne gode ord for det

2009. Det er lenge. Veldig lenge. Er dere utredet? Hvilke alternativer ser dere på som aktuelle?

Vi er utredet ja, ingenting. IVF er det som er aktuelt.

Takk for klemmen

5 år er lenge ja, men jeg gir ikke opp helt ennå.

Vi er utredet ja, ingenting. IVF er det som er aktuelt.

Ivf er vel naturlig neste skritt ja.

for oss tror jeg ikke det blir alternativet, siden vi HAR to, men det er jo annerledes for dere da. Og det er jo en fin løsning som hjelper mange.

Ivf er vel naturlig neste skritt ja.

for oss tror jeg ikke det blir alternativet, siden vi HAR to, men det er jo annerledes for dere da. Og det er jo en fin løsning som hjelper mange.
Vi er jo godkjent til det , men mannen og jeg er skeptisk. Jeg tenker nok at vi prøver ett års tid til før vi går for det hvertfall

Vi er jo godkjent til det , men mannen og jeg er skeptisk. Jeg tenker nok at vi prøver ett års tid til før vi går for det hvertfall

Det er jo greit å tenke godt gjennom hva man vil og hvorfor man føler skepsis, og hva som blir rett.

For meg ligger hovedreservasjonen rett og slett i kostnaden, siden staten mener vi har nok barn. Og vi HAR jo det.

Hvor dyrt er det?

Om man ikke har to (felles) barn, inntil 15 000 i medisin for inntil tre forsøk (pr barn, man får tilsvarende tilbud om man bre har et barn) , og 1500 kr pr forsøk eller noe sånn. Den hadde jeg glatt tatt.

For oss som har to barn, får vi ikke dette støttet av det offentlige, og det er jo helt forståelig. Og da er det det private markedet, og da snakker vi fort 30 000 pr forsøk, pluss medisiner.

Nei, kaster inn hånkle. Legger meg så jeg er klar til jobb i morgen!:) natta alle:)

Natta

Jeg venter på mannen som er på trening. Det ble ikke den korte treninga han antydet, så jeg håper det betyr at det som var vondt, er bedre.

Men da ble detikke mariocart-turnering på oss i kveld

Jeg har hatt litt problemer med å finne hjertelyden med dopleren denne gang.
Det har ikke bekymret meg siden jeg har vært på 2 UL'er og sett at det står bra til, og begynte å kjenne liv veldig tidlig.
Men de siste dagene har jeg vært bekymret.
Har ikke klart å stresse ned etter forrige uke på jobb, mye kynere og vondt i baby-regionen, mer utfold og kjent lite liv.
Så jeg tok opp dopleren igjen, satte den inntil magen.
Trengte ikke lete, der var den med en gang mer tydelig enn jeg noen gang har hørt den.
Som et lite tog.
Glad og lettet nå :)

Egenndel på medisiner er 15000. Så kommer 1500kr for hvert forsøk i tillegg. Det vr det vi fikk beskjed om

for dere, ja.

Og det er ikke dyrere enn at jeg hadde gjort det

privat.... det vet jeg ikke om jeg vil prioritere. Vi har nok råd, ikke i evigheter, men å forsøke det. Jeg vet bare ikke om det er en prioritering jeg/vi vil ta. Vi har to barn

Jeg har hatt litt problemer med å finne hjertelyden med dopleren denne gang.
Det har ikke bekymret meg siden jeg har vært på 2 UL'er og sett at det står bra til, og begynte å kjenne liv veldig tidlig.
Men de siste dagene har jeg vært bekymret.
Har ikke klart å stresse ned etter forrige uke på jobb, mye kynere og vondt i baby-regionen, mer utfold og kjent lite liv.
Så jeg tok opp dopleren igjen, satte den inntil magen.
Trengte ikke lete, der var den med en gang mer tydelig enn jeg noen gang har hørt den.
Som et lite tog.
Glad og lettet nå :)

Men du MÅÅÅÅÅÅÅ stresse ned!

Baby må ut, og det går stort sett helt fint.

Jeg var spent på min første fødsel, gledet meg til den andre, og håper jeg får oppelve en til
Ja, det tenker jeg og. Stoler på at de rundt meg vet hva de driver med :) Er såklart fryktelig spent da!

Det håper jeg du får oppleve :)

Back
Topp