Felles skravle 2015

Jeg fikk "å, så fint strikkesett, er det du som er så flink"? av en (ukjent) mamma i bhg her forrige uke.
Nei, dette er det min mormor som i sin tid strikket til meg, svarte jeg. Lillesøster har nemlig vært hos SIN mormor og funnet Jakke og lue som MIN mormor strikket for snart 35 år siden :)
Åh! Så koselig å ha!!

Koselig da :)
Blir kanskje en matrosdress her også, har fått en men den er i str 80. Litt usikker på hvor gamle de er når de bruker 80?

Det avhenger av hvor store unger du får, men 80 er et år. Mine har vel brukt det i alderen 10-15 mnd eller noe sånn? Om ikke litt lenger.

Er bare fryktelig kjipt at poden sitter å gråter i badekaret fordi han har så lyst på søsken. Spesielt når man så gjerne skulle gitt han det men ikke får det til

Ååå....
Der har jeg også vært :(
Skulle så gjerne ha sagt at ja den kommer snart, men vet ikke om man klarer.
Prøver å holde masken for gutten, men hjertet inni deg brister.

Stor klem

Er bare fryktelig kjipt at poden sitter å gråter i badekaret fordi han har så lyst på søsken. Spesielt når man så gjerne skulle gitt han det men ikke får det til

den er sår, veldig, veldig sår, det ser jeg

*klemme på*

Jeg klare ikke finne gode ord for det

2009. Det er lenge. Veldig lenge. Er dere utredet? Hvilke alternativer ser dere på som aktuelle?

Gruer meg egentlig ikke til fødsel jeg... ut må hun og det må jeg greie. Så får jeg ikke planlagt den uansett. Tar det som det kommer jeg :)

Back
Topp