Felles skravle 2015

Min er ikke hjemme, han hadde nok ikke gått med på å se det om han var her.

Tror han hadde blitt livredd av å se. Kjenner jeg blir litt skremt selv :p
Min synes bare det ser ekkelt ut, så han vil helst slippe å se det på tv :p
Noen ganger kjenner jeg litt på den at jeg gruer meg ja :p

God kveld damer! Har alle ein finfin kveld? :-) Og hatt ei flott helg? :-)

Min synes bare det ser ekkelt ut, så han vil helst slippe å se det på tv :p
Noen ganger kjenner jeg litt på den at jeg gruer meg ja :p
Gruer meg ikke til smerte, men gruer meg til bekymringene. For akkurat som de jeg ser på nå:
"Har babyen det bra?"
Tenk om noe går galt..

Er det jeg kjenner jeg grur meg til

Gruer meg ikke til smerte, men gruer meg til bekymringene. For akkurat som de jeg ser på nå:
"Har babyen det bra?"
Tenk om noe går galt..

Er det jeg kjenner jeg grur meg til

Du må huske, de små er veldig skjøre og sykehusene tar INGEN sjanser.
De gir dem ekstra luft, eller legger dem på overvåkning heller en gang for mye enn en gang for lite.
Dette kommer til å gå så bra

Du må huske, de små er veldig skjøre og sykehusene tar INGEN sjanser.
De gir dem ekstra luft, eller legger dem på overvåkning heller en gang for mye enn en gang for lite.
Dette kommer til å gå så bra
Vet jo det, men likevel. Kommer nok til å være redd. Har jo aldri vært igjennom det før, og vet jo ikke hva jeg går til

Fin helg!:) er stappfull i kanelboller :p:p

Duda?:)
Mmm, så deilig! :D Det har eg ikkje spist på evigheiter! :P
Hatt ei fin helg her og! Mett på pizza for øyeblikket... Men har plass til litt non-stop, sidan det er helg :P

Mamma hentet frem klær hun strikket til meg når jeg var lita. Der var mye fint der. Og hun strikker seriøst heeeelt perfekt! Ser ut som det er maskinstrikket

Jeg fikk "å, så fint strikkesett, er det du som er så flink"? av en (ukjent) mamma i bhg her forrige uke.
Nei, dette er det min mormor som i sin tid strikket til meg, svarte jeg. Lillesøster har nemlig vært hos SIN mormor og funnet Jakke og lue som MIN mormor strikket for snart 35 år siden :)

Back
Topp