Da blir det nok litt stort til en på ca 4 mndkommer jo an på hvor store de er , men 80 er jo 1 år.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da blir det nok litt stort til en på ca 4 mndkommer jo an på hvor store de er , men 80 er jo 1 år.
HærligBunad til 2016 har viMen har ingen så små til 2015..
Se der ja, takkDen vi har er i str. 56, men jeg får også veldig små barn..
Størrelse guiden er vel noe som
50: 0-1 måned
56: 1-2 måneder
62: 2-4 måneder
68: 4-6 måneder
74: 6-9 måneder
80: 9-12 måneder
86: 12-18 måneder
92: 1 1/2-2 år
98: 2 1/2-3 år
104: 3 1/2-4 år
110: 4 1/2-5 år
116: 5 1/2-6 år
Se:
http://www.babyverden.no/Baby/Tema/Utstyr/Storrelser-pa-babyklar/
Du kan hekle en dress til hanHærlighmm lurer på hva det blir i 15 ja
Får ikke lov av mannenNoen som ser på fødeavdelingen på FEM?![]()
Nå det vet jeg ikke heltDu kan hekle en dress til han![]()
Min er ikke hjemme, han hadde nok ikke gått med på å se det om han var her.Får ikke lov av mannen![]()
Min synes bare det ser ekkelt ut, så han vil helst slippe å se det på tvMin er ikke hjemme, han hadde nok ikke gått med på å se det om han var her.
Tror han hadde blitt livredd av å se. Kjenner jeg blir litt skremt selv![]()
Gruer meg ikke til smerte, men gruer meg til bekymringene. For akkurat som de jeg ser på nå:Min synes bare det ser ekkelt ut, så han vil helst slippe å se det på tv
Noen ganger kjenner jeg litt på den at jeg gruer meg ja![]()
Min synes bare det ser ekkelt ut, så han vil helst slippe å se det på tv
Noen ganger kjenner jeg litt på den at jeg gruer meg ja![]()
Fin helg!God kveld damer! Har alle ein finfin kveld?Og hatt ei flott helg?
![]()
Gruer meg ikke til smerte, men gruer meg til bekymringene. For akkurat som de jeg ser på nå:
"Har babyen det bra?"
Tenk om noe går galt..
Er det jeg kjenner jeg grur meg til
Vet jo det, men likevel. Kommer nok til å være redd. Har jo aldri vært igjennom det før, og vet jo ikke hva jeg går tilDu må huske, de små er veldig skjøre og sykehusene tar INGEN sjanser.
De gir dem ekstra luft, eller legger dem på overvåkning heller en gang for mye enn en gang for lite.
Dette kommer til å gå så bra
Jeg vurderer å legge meg, er bare trist og lei etter samtale med poden.
Mmm, så deilig!Fin helg!er stappfull i kanelboller
Duda?![]()
Er bare fryktelig kjipt at poden sitter å gråter i badekaret fordi han har så lyst på søsken. Spesielt når man så gjerne skulle gitt han det men ikke får det tilUff da.
Ikke bra, håper ikke noe ille har skjedd
Klem
Mamma hentet frem klær hun strikket til meg når jeg var lita. Der var mye fint der. Og hun strikker seriøst heeeelt perfekt! Ser ut som det er maskinstrikket