Så absolutt, jeg kjøper nesten ikke anna kjøtt enn fra GildeSånn er det vel med alt som finnes.)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så absolutt, jeg kjøper nesten ikke anna kjøtt enn fra GildeSånn er det vel med alt som finnes.)
Ble du god og mett?Netopp spist middag, så nå slapper jeg av![]()
Du skal gå han tilbake shøHmm nja nå ble jeg litt skeptisk![]()
Ja det var SÅ godtBle du god og mett?hvordan var baconet?
FlaksDu skal gå han tilbake shø![]()
Haha, sånn kan det gåJa det var SÅ godtSpiste kanskje litt for mye, og litt for raskt. Hihi. Baconet var ikke godt nok stekt for min del. Så de andre var veldig fornøyde, da fikk de mer bacon!
Du kan låne min i mellomtiden så du ikke blir så ensomFlaksDa kan du låne han!
Oh yes. Rett ut på sofaenHaha, sånn kan det gåligge rett ut du nå da?
Jippi! Det var bra, da overlever jeg nok!Du kan låne min i mellomtiden så du ikke blir så ensom![]()
Mannen prøver å være utspekulert i dag..
Jeg har masse husarbeid jeg bare må få gjort.
Jeg kommer meg i gang, men tar pauser innimellom ved tanke på dette bekkenet mitt.
Men hver gang jeg tar en pause, går mannen inn i det området jeg holder på og gjør andre ting slik at når jeg kommer tilbake står han veldig i veien..
For eksempel, jeg har en liten pause før jeg skal flytte på kjøkkenbordet for å støvsuge og vaske under.
Når jeg kommer ut igjen, står begge tripptrapp mitt på bordet mens mannen holder på å vaske og flytte på setene på dem...
Til slutt får jeg nok og forteller han irritert hva jeg mener om det, og skal han styre og ordne så kan han gjøre det andre steder enn der jeg holder på.
Han ser på meg og så sier han "kjære, du er fryktelig sliten, og det er eneste måten jeg vil klare å få deg til å slappe av og ta lengre pauser på. Av er faring vet jeg du ikke vil høre dersom jeg sier det"
Ikke helt..forsvant alle nå?
Nåååh, han er søt da!
Så godtOh yes. Rett ut på sofaen![]()
Hihi må ikke finne på noe tull daJippi! Det var bra, da overlever jeg nok!
I am backforsvant alle nå?
Etterhvert lage middag også skal jeg kanskje besøke ei venninneHvilke planer har dere for kvelden?
Legge meg tidlig. Kose litt med frøkena før hun skal legge seg.Hvilke planer har dere for kvelden?
Etterhvert lage middag også skal jeg kanskje besøke ei venninnedin?