Nå er du på plass 24. Du klattrer oppoverUngene bader. Jeg har vasket håret deres under sedvanlige protester, så nå sitter jeg bare badevakt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nå er du på plass 24. Du klattrer oppoverUngene bader. Jeg har vasket håret deres under sedvanlige protester, så nå sitter jeg bare badevakt
Jeg og.. Kjenner øya bare detter sammen herJepp. Men ble så akutt trøtt selv. Like før jeg sovner
Har laget meg kaffelatte. I håp om å kvikkne til litt.Jeg og.. Kjenner øya bare detter sammen her
Det hjelper nok sikkert littHar laget meg kaffelatte. I håp om å kvikkne til litt.
Har laget meg kaffelatte. I håp om å kvikkne til litt.
Det hadde jeg gjort om jeg var degMmm..
Det er godt, kanskje jeg skal lage med det![]()
Nå ligger jeg under teppet på sofaen og ser på tvHva gjør dere?
Ser tvNå ligger jeg under teppet på sofaen og ser på tvHva gjør dere?
Uff, må brette klær i dag :/Sitter i sofaen og slapper av mellom husarbeidsøktene
Her ser jeg tv alene så bliss i dagSer tver sambo som bestemmer kanal - så her går det i MAX
Kjedelig ...Uff, må brette klær i dag :/
Tok en dusj også... den hjalpDet hjelper nok sikkert littBlir alltid trøtt etter og ha vært ute jeg
Ja det er kjedlig det!Kjedelig ...
Var vel dit jeg kom meg i går, eller?Nå er du på plass 24. Du klattrer oppover![]()
Var der på 10 oppdateringenVar vel dit jeg kom meg i går, eller?
Var der på 10 oppdateringen
Kondolerer så myeDa ble det fårikål i dag![]()
Her blir det lammelårDa ble det fårikål i dag![]()