Den babyen altså
Sovner ved puppen, og når jeg legger henne ned våkner hun og skal ha mat.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Den babyen altsåSovner ved puppen, og når jeg legger henne ned våkner hun og skal ha mat.
Høres ut som en dealBare å stå på, så skravler vi deg oppover.
Godt å høreHørtes kjent ut
Godt å høreSitter og masserer henne under føttene og inni hånda for å stimulere og holde henne våken.. men neida, poff vekk!
Så koseligDen babyen altsåSovner ved puppen, og når jeg legger henne ned våkner hun og skal ha mat.
Høres fryktelig kjent ut..Den babyen altsåSovner ved puppen, og når jeg legger henne ned våkner hun og skal ha mat.
For å holde våken???Godt å høreSitter og masserer henne under føttene og inni hånda for å stimulere og holde henne våken.. men neida, poff vekk!
Gjør det noe?Nå er jeg stup trøtt og sliter med å holde øya åpne, innser jeg
Da gikk skravletempoet ned, gitt
Gjør det noe?
Har ikke du skravlet rett så mye allerede i kveld
Nei. Jeg ligger i den nye, uvante senga og leser om de som har blitt gravide med assistert.La alle seg?
Skulle se på film, men nå måtte jeg styre på loftet da det regner inn!!!! Fått fikset det nå, men følte meg fortvila en stund..La alle seg?
Oi, hva hadde skjedd? Vannlekkasje er ikke noe å trakte etter, så skjønner fortvilelsen!Skulle se på film, men nå måtte jeg styre på loftet da det regner inn!!!! Fått fikset det nå, men følte meg fortvila en stund..
Uff da.Skulle se på film, men nå måtte jeg styre på loftet da det regner inn!!!! Fått fikset det nå, men følte meg fortvila en stund..