Felles skravle 2015

Da forstår jeg!
Idiotisk av meg også, la den på vogna og mistet den ned når jeg basket vogna ut døra for å trille tur. Den skulle jo ikke ligge der, jeg hadde bare lagt den fra meg et øyeblikk og i ammetåka glemt det

Idiotisk av meg også, la den på vogna og mistet den ned når jeg basket vogna ut døra for å trille tur. Den skulle jo ikke ligge der, jeg hadde bare lagt den fra meg et øyeblikk og i ammetåka glemt det
Hadde min i baklommen jeg, bøyde meg ned og dermed spratt den ut av lomma og rett ned på flisene...

Fått nesten 70 siden sist oppdatering jeg. Håper jeg kommet forbi de foran ;) gir meg snart nå...

Det et bra mye.

Jeg fikk pc nå.

Ikke lagre noe lokalt, ingen garanti for at den inne kræsjer, men kan brukes.

Eneste er.... Tar jeg den er det et par fb-spill jeg har savna siden den døde denne pc'n min. Og da blir det mindre skravle. Og jeg har ikke tall på innleggene mine, men 50 er det neppe. Og slett ikke 50 mer om hun også et aktiv

Men nå forlanger manne beinet at jeg legger fra meg tlf og er litt sosial med han også ;) så vi får skravles i morgen. Håper dere får en fin flott kveld.

Det et bra mye.

Jeg fikk pc nå.

Ikke lagre noe lokalt, ingen garanti for at den inne kræsjer, men kan brukes.

Eneste er.... Tar jeg den er det et par fb-spill jeg har savna siden den døde denne pc'n min. Og da blir det mindre skravle. Og jeg har ikke tall på innleggene mine, men 50 er det neppe. Og slett ikke 50 mer om hun også et aktiv
Ooh, stå imot fb spillene ;) men 50 skal det bli ;)

Men nå forlanger manne beinet at jeg legger fra meg tlf og er litt sosial med han også ;) så vi får skravles i morgen. Håper dere får en fin flott kveld.
Kos deg.

Min gikk i dusjen, for deretter å gå bort på klubbhuset/fotballbana og ta seg en øl sammen med gjengen. Ikke på fest, sier han. Godt, for det er hans tur å stå opp med ungene i morgen. Jeg håper ingen insisterer på morgen klokka fem.

Jeg mistet min ned i carporten, på betongen. Glemte jeg hadde den i hånden. Er det i det hele tatt mulih å værr då air-head?:eek:
Glemte at du holdt den faktisk. Den var hakket mer lost enn "glemte at jeg lade lagt den på vogna".

Back
Topp