Fått nesten 70 siden sist oppdatering jeg. Håper jeg kommet forbi de foranTror du skal være på god vei nåskal telle mine jeg.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Fått nesten 70 siden sist oppdatering jeg. Håper jeg kommet forbi de foranTror du skal være på god vei nåskal telle mine jeg.
Idiotisk av meg også, la den på vogna og mistet den ned når jeg basket vogna ut døra for å trille tur. Den skulle jo ikke ligge der, jeg hadde bare lagt den fra meg et øyeblikk og i ammetåka glemt detDa forstår jeg!
Sikkert jeg som har gått i surr, sulten hele tiden unntatt når maten står på bordetDu quotet "hva lager hobbykokken idag", og når dere snakker om hobbykokken pleier det å være meg
Missforstod bare, slikt skjer..
Ååhh. Jeg tenkte du mente den på tv3. Den er romantisk komedie. Me han som spiller van the man.Hvilken film?
Det var deg jeg mente å spørre om da. Mn fikk muligens svar på annetDu quotet "hva lager hobbykokken idag", og når dere snakker om hobbykokken pleier det å være meg
Missforstod bare, slikt skjer..
Hadde min i baklommen jeg, bøyde meg ned og dermed spratt den ut av lomma og rett ned på flisene...Idiotisk av meg også, la den på vogna og mistet den ned når jeg basket vogna ut døra for å trille tur. Den skulle jo ikke ligge der, jeg hadde bare lagt den fra meg et øyeblikk og i ammetåka glemt det
Ryan ett eller annetÅåhh. Jeg tenkte du mente den på tv3. Den er romantisk komedie. Me han som spiller van the man.
Aah, da henger jeg medÅåhh. Jeg tenkte du mente den på tv3. Den er romantisk komedie. Me han som spiller van the man.
Hehe, jeg som svarte feilDet var deg jeg mente å spørre om da. Mn fikk muligens svar på annet
Fått nesten 70 siden sist oppdatering jeg. Håper jeg kommet forbi de forangir meg snart nå...
Vel, desserten var riktig...Det var deg jeg mente å spørre om da. Mn fikk muligens svar på annet
Og god, antar jeg?Vel, desserten var riktig...
KjiptHadde min i baklommen jeg, bøyde meg ned og dermed spratt den ut av lomma og rett ned på flisene...
Ooh, stå imot fb spilleneDet et bra mye.
Jeg fikk pc nå.
Ikke lagre noe lokalt, ingen garanti for at den inne kræsjer, men kan brukes.
Eneste er.... Tar jeg den er det et par fb-spill jeg har savna siden den døde denne pc'n min. Og da blir det mindre skravle. Og jeg har ikke tall på innleggene mine, men 50 er det neppe. Og slett ikke 50 mer om hun også et aktiv
Her og tror jeg det er ønskelig..Men nå forlanger manne beinet at jeg legger fra meg tlf og er litt sosial med han ogsåså vi får skravles i morgen. Håper dere får en fin flott kveld.
Jeg mistet min ned i carporten, på betongen. Glemte jeg hadde den i hånden. Er det i det hele tatt mulih å værr då air-head?Hadde min i baklommen jeg, bøyde meg ned og dermed spratt den ut av lomma og rett ned på flisene...
Koslig det da!Men nå forlanger manne beinet at jeg legger fra meg tlf og er litt sosial med han ogsåså vi får skravles i morgen. Håper dere får en fin flott kveld.
Kos deg.Men nå forlanger manne beinet at jeg legger fra meg tlf og er litt sosial med han ogsåså vi får skravles i morgen. Håper dere får en fin flott kveld.
Glemte at du holdt den faktisk. Den var hakket mer lost enn "glemte at jeg lade lagt den på vogna".Jeg mistet min ned i carporten, på betongen. Glemte jeg hadde den i hånden. Er det i det hele tatt mulih å værr då air-head?![]()