Tror jeg vet hvem dere mener, lurer på om hu er stokk dum jeg, om ikke så spiller hu braHaha ja. Hun spiller jo stokk dum i alle filmer![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tror jeg vet hvem dere mener, lurer på om hu er stokk dum jeg, om ikke så spiller hu braHaha ja. Hun spiller jo stokk dum i alle filmer![]()
Ja tror det er derfor de har hun i disse rolleneHaha ja. Hun spiller jo stokk dum i alle filmer![]()
Siifra hvilken som begynner daDen er straks ferdig. Men kanskje det starter en ny snart
Hadde 5 jeg, men den har vært knust i ca 6 mnd så mannen mente jeg fortjente nyHar 5s så får vel vente en god stund til![]()
Er det sikkertTror jeg vet hvem dere mener, lurer på om hu er stokk dum jeg, om ikke så spiller hu bra![]()
Ja sant det..Ja men den er så stor.![]()
Haha har tenkt det samme. Men kanskje litt vanskelig å komme i en film og skal spille seriøs når alle er kjent med henne slik.Tror jeg vet hvem dere mener, lurer på om hu er stokk dum jeg, om ikke så spiller hu bra![]()
Ja da gjorde du det!Hadde 5 jeg, men den har vært knust i ca 6 mnd så mannen mente jeg fortjente ny![]()
Blir litt som mister bean som seriøs..Haha har tenkt det samme. Men kanskje litt vanskelig å komme i en film og skal spille seriøs når alle er kjent med henne slik.
Hehe, må jo være derforEr det sikkert![]()
Det gjorde jegJa da gjorde du det!![]()
Helt sikkert, kamskje heter den. Aner ikke hvilken film det er. Sherlok holmes 2 tror jeg begynner på tvn nåSiifra hvilken som begynner da![]()
Tror ikke jeg har hørt om den... Sikkert en klisse filmHelt sikkert, kamskje heter den. Aner ikke hvilken film det er. Sherlok holmes 2 tror jeg begynner på tvn nå
Det blir detOg om han går blir det mye tid til skravling![]()
Ja akkurat det samme. Blir helt feilBlir litt som mister bean som seriøs..
Har to sprekker i min, men er ikke spesielt i veien i grunn. Er en oppe og en nede tvers over skjermen. Skal holde ut en stund til om det ikke blir værre.Det gjorde jegble jo helt gal i øynene av å se på den..
Sitter nesten på nettbrett jeg ogiPhone 6+
![]()
Den er bra!Tror ikke jeg har hørt om den... Sikkert en klisse film![]()
Nå har du vel litt å kommentere på?Det blir det
Eller ace venturaJa akkurat det samme. Blir helt feil
Robert Downey jr er jo ikke feil å se påHelt sikkert, kamskje heter den. Aner ikke hvilken film det er. Sherlok holmes 2 tror jeg begynner på tvn nå