3 klarer jeg, men spørs jo hva hu gjør i kveldTre klarer du, og skravler du meg opp en plass tar du de 33 også
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
3 klarer jeg, men spørs jo hva hu gjør i kveldTre klarer du, og skravler du meg opp en plass tar du de 33 også
Men nå skal det ikke gå trengttrengtJa litt frem og tilbake. Når det går tregt med skravlingen leser jeg litt![]()
Vi får se3 klarer jeg, men spørs jo hva hu gjør i kveldvi skal få deg opp!
Jepp, det er ganske trivelig når det er flere på herNei... har bladdet meg opp i boka baremen mye trivligere her. Kan lese senere
![]()
Aha, da forstår jegNei, jeg har komposten på kjøkkenet.
Men jeg gikk ut med komposten i dag, og den var blitt litt våt og sur, ettersom jeg ikke hadde giddet gjøre det på et par dager, og derfor satte jeg bøtta i litt såpevann på badet tidligere i dag
Uten tvil.Jepp, det er ganske trivelig når det er flere på her![]()
Det har jeg vært i det siste her. Går i strikking, hos deg da?Finnes sikkert mye å lese... er ikke helt inne på lesingen sånn helt egentlig men må jo prøve litt. Er egentlig mer glad i håndarbeid.
Nei nå er det så vidt at appen henger medMen nå skal det ikke gå trengttrengt
Selvfølgelig gjør vi det. Du har vell fått en del bare nå?Vi får se
Nå går det fort her inneMen nå skal det ikke gå trengttrengt
Aha, da forstår jegbegynte å lure hvorfor den skulle stå på badet
![]()
Og om han går blir det mye tid til skravlingUten tvil.
Det ser dessuten ut til at mannen muligens får liv i pc'n! Han snakker om å gå på avslutningsfest, så da blir jeg vel alene hjemme, så funker pc er det jo kjekt
Ja så absolutt. Blir litt mer liv. Sitter å gløtter litt på tv3 også.Jepp, det er ganske trivelig når det er flere på her![]()
Ja ellers måker han ikke veien vårGir du penger til han da?
Hehe, her og er den litt etter når det går fort her inne!Nei nå er det så vidt at appen henger med![]()
Men jeg skravler fra nettleser på iPad. Begynt å få teken på det nå, er funker det altsåNei nå er det så vidt at appen henger med![]()
Hva går der?Ja så absolutt. Blir litt mer liv. Sitter å gløtter litt på tv3 også.
Aha, da forstår jeg!Ja ellers måker han ikke veien vår![]()
Ja, men ikke 50. Aner ikke hvor mange, glemte å sjekke hvor mye jeg hadde.Selvfølgelig gjør vi det. Du har vell fått en del bare nå?