Sitter nesten på nettbrett jeg ogMen jeg skravler fra nettleser på iPad. Begynt å få teken på det nå, er funker det altså
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sitter nesten på nettbrett jeg ogMen jeg skravler fra nettleser på iPad. Begynt å få teken på det nå, er funker det altså
Prøver jo å svare på de jeg får med megHehe, her og er den litt etter når det går fort her inne!
Bare å skravle på, samme hvor mange du hadde, det viktigste er hva du fårJa, men ikke 50. Aner ikke hvor mange, glemte å sjekke hvor mye jeg hadde.
Jaja, bare skravler jeg, så ser vi i morgen.
Den filmen med hun blonde?Ja så absolutt. Blir litt mer liv. Sitter å gløtter litt på tv3 også.
No, også nå som vi skulle få deg opp!!Mannen vil låne iPad. Black later.
Noen ganger går det litt for fortPrøver jo å svare på de jeg får med meg![]()
Uh, heldig! Vil å ha iphone 6Sitter nesten på nettbrett jeg ogiPhone 6+
![]()
Hvilken film? Verdt å skru over for?Den filmen med hun blonde?
Har ikke ipad.Men jeg skravler fra nettleser på iPad. Begynt å få teken på det nå, er funker det altså
NeiHvilken film? Verdt å skru over for?
Veldig bra kamera! Får utrolig skarpe bilder!!Uh, heldig! Vil å ha iphone 6![]()
Ja... hihi... tenker bare scary movie jegDen filmen med hun blonde?
TilvenningHar ikke ipad.har tab3 men den er så stor å skrive med. Blir bare tull og tregt
Ok, da gidder jeg ikkeNeiser den bare fordi jeg ikke orker å rekke meg etter fjernkontrollen
![]()
Haha ja. Hun spiller jo stokk dum i alle filmerJa... hihi... tenker bare scary movie jeg![]()
Den er straks ferdig. Men kanskje det starter en ny snartHvilken film? Verdt å skru over for?
Fant ut at det måtte vi når vi så siste oppdateringenNå har dere fått i gang skravlegiret ja
Har 5s så får vel vente en god stund tilVeldig bra kamera! Får utrolig skarpe bilder!!
Ja men den er så stor.Tilvenningom du snur den da, så tastaturet endrer seg?