Har vært lenger nede, var vel 29 for et par dager siden. Må opp et par plasser i kveld.Så bra! Må ikke lenger ned nå!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har vært lenger nede, var vel 29 for et par dager siden. Må opp et par plasser i kveld.Så bra! Må ikke lenger ned nå!!
Ser tvDer var du og ja. Du ble borte litt?!?
Hvor mange innlegg opp til de to foran deg da?Har vært lenger nede, var vel 29 for et par dager siden. Må opp et par plasser i kveld.
Får ikke sett tv her, regner for mye!Ser tvhalveis opptatt med begge deler, alt går litt treigere da
![]()
Sushi skal det få ha i fred for meg, men den pappa cotta en hadde jeg gjerne smakt på...Tror det var snakk om sushi og panna cotta her nå i kveld![]()
Skulle ønske jeg hadde hatt begge deler! Og en god alkoholfri champis til!!Sushi skal det få ha i fred for meg, men den pappa cotta en hadde jeg gjerne smakt på...
Hæ? Påvirker regnet signalet?Får ikke sett tv her, regner for mye!
Jeg sjekka akkurat detHvor mange innlegg opp til de to foran deg da?
Liker heller ikke sushiSushi skal det få ha i fred for meg, men den pappa cotta en hadde jeg gjerne smakt på...
Jepp! Til de grader og!Hæ? Påvirker regnet signalet?
Gidder ikke se tv jeg, men regnet påvirker idet miste ikke. Ikke at et regner nå altså, men vi har tv også når det regnerFår ikke sett tv her, regner for mye!
Her er det 3!!! opp til neste og 33 opp til neste der igjen for min del...Jeg sjekka akkurat det
Litt vel mange, gitt at de også er aktive i kveld, 50 til første og ytterligere 30 til neste
Oj. Vi har en 2meter lang antenne på mørkeloftet. Ingen vær påvirker denJepp! Til de grader og!
Har aldri smakt sushi... men elsker panna cotta.Skulle ønske jeg hadde hatt begge deler! Og en god alkoholfri champis til!!
Hvilkem bok leser du?Er også her litt innimellom. Sitter æ leser litt i en bok samtidig. Men så er det litt kos å skravle litt også...
Lese bok og skravle? Den var nyEr også her litt innimellom. Sitter æ leser litt i en bok samtidig. Men så er det litt kos å skravle litt også...
Når det er dårlig vær langt oppe så påvirker det signalene til parabolantennen, slik har det vært overalt hvor jeg har bodd. Men det er snakk om ekstremt dårlig vær da, ikke duskregnGidder ikke se tv jeg, men regnet påvirker idet miste ikke. Ikke at et regner nå altså, men vi har tv også når det regner
Sitter fremdeles med den sorte dolks brorskap, men har begynt på nr 5 nå nettopp.Hvilkem bok leser du?