Oj, det gjør det heldigvis ikke her ennå men skal isst bli uvær etterhvertNå tok jeg en sjokoladebit og skal lage meg en kopp kakao, for jeg ble søkkvåt på slutten. Pøsregner her, og lyner og tordner.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Oj, det gjør det heldigvis ikke her ennå men skal isst bli uvær etterhvertNå tok jeg en sjokoladebit og skal lage meg en kopp kakao, for jeg ble søkkvåt på slutten. Pøsregner her, og lyner og tordner.
Ja frøkena spiste 2 brødskiver til kvelds. Og hun pleier kun å spise en halv hvis jeg er heldig.
Blir nok mye mer etterhvert)
Oj, det gjør det heldigvis ikke her ennå men skal isst bli uvær etterhvert
Det er forståelig. Er egentlig veldig glad i hjemme bakt men skjelden jeg gidder.Under krigen solgte de bare gårsdagens eller to dager gammelt brød sa bestemoren min, altså på rasjoneringskortene da, men det var for at det skulle være lettere for folk å holde seg til rasjonen sin. Tørt og kjedelig brød.
Helt sikkert, jeg gidder uansett ikk efølge det tempoet de harDet er sikkert bedre med en plass litt lenger ned på listen når premiene kommer.![]()
Nei de kommer til å ende med 6000 innlegg eller flere hvis de fortsetter i det tempoet.Helt sikkert, jeg gidder uansett ikk efølge det tempoet de har![]()
Dere lå helt likt tidligere i dag, men nå skravler vel hu for harde livet for å dra fra deg tenker jegBlir nok mye mer etterhvert)
Helt syktNei de kommer til å ende med 6000 innlegg eller flere hvis de fortsetter i det tempoet.
Det kan jeg forstå, for tørt brød er ikke godt!Under krigen solgte de bare gårsdagens eller to dager gammelt brød sa bestemoren min, altså på rasjoneringskortene da, men det var for at det skulle være lettere for folk å holde seg til rasjonen sin. Tørt og kjedelig brød.
Fatter det ikke jeg..Nei de kommer til å ende med 6000 innlegg eller flere hvis de fortsetter i det tempoet.
Så flink han har vært. Ja det er rart hvor lite vi krever når vi er småPoden har vært hos naboen og bært stein i dag, betaling var ett reklamearmebånd og to kjeks, han var strålende fornøyd.
Hihi, godt det ikke skal så mye tilPoden har vært hos naboen og bært stein i dag, betaling var ett reklamearmebånd og to kjeks, han var strålende fornøyd.
Har roet seg veldig i grunnNei de kommer til å ende med 6000 innlegg eller flere hvis de fortsetter i det tempoet.
syns ikke det er så rart når de svarer på hvert ett innlegg for hele dagen. Da blir det litt kjedelig... når alt kommer opp på nytt igjen. Derfor jeg ikke er så mye på genereltFatter det ikke jeg..
Regner nesten med det jaDere lå helt likt tidligere i dag, men nå skravler vel hu for harde livet for å dra fra deg tenker jeg![]()
Hsn krever mer av foreldreneSå flink han har vært. Ja det er rart hvor lite vi krever når vi er små![]()
Ja jeg gidder så vidt å se på tråden, forstår ingenting pga så mye gamle innlegg!syns ikke det er så rart når de svarer på hvert ett innlegg for hele dagen. Da blir det litt kjedelig... når alt kommer opp på nytt igjen. Derfor jeg ikke er så mye på generelt