Felles skravle 2015

Ja frøkena spiste 2 brødskiver til kvelds. Og hun pleier kun å spise en halv hvis jeg er heldig.

Under krigen solgte de bare gårsdagens eller to dager gammelt brød sa bestemoren min, altså på rasjoneringskortene da, men det var for at det skulle være lettere for folk å holde seg til rasjonen sin. Tørt og kjedelig brød.

Oj, det gjør det heldigvis ikke her ennå men skal isst bli uvær etterhvert

Det er visst tiden for sånt. Greit at det er lørdag kveld for da har jeg liksom lov til å kose meg litt ekstra etter å ha jobbet en hel dag, for så å bli våt. :p

Under krigen solgte de bare gårsdagens eller to dager gammelt brød sa bestemoren min, altså på rasjoneringskortene da, men det var for at det skulle være lettere for folk å holde seg til rasjonen sin. Tørt og kjedelig brød.
Det er forståelig. Er egentlig veldig glad i hjemme bakt men skjelden jeg gidder.

Poden har vært hos naboen og bært stein i dag, betaling var ett reklamearmebånd og to kjeks, han var strålende fornøyd.

Det kan jeg forstå, for tørt brød er ikke godt!

syns ikke det er så rart når de svarer på hvert ett innlegg for hele dagen. Da blir det litt kjedelig... når alt kommer opp på nytt igjen. Derfor jeg ikke er så mye på generelt
Ja jeg gidder så vidt å se på tråden, forstår ingenting pga så mye gamle innlegg!

Trøtt og sliten i kropp og hodet nå merker jeg. Egentlig litt lysten på å legge meg. :p

Back
Topp