Felles skravle 2015

Vi bruker saueskinn og dyne i vogna nå. Har vært 12+ de dagene vi har trilla :)

Vi kjøpte inn saueskinn til yngste, men fikk nesten ikke brukt det da hun hadde atopisk eksem og tålte det ikke.

Æsj da! Tåler ikke ull i det hele tatt hun da? Bambus er vel et godt alternativ?
Vi bruker bambus, ja.
Det er et veldig godt alternativ med de samme egenskapene.
Vet det er mange som klager på prisen, men jeg er ikke enig.
Har kjøpt på lilleba.no eller på junior som har det merket, der er det med ujevne mellomrom salg og da kjøper jeg flere størrelser.
Lilleba er også veldig bra siden plaggene, spesielt bodyene er i to størrelser av gangen.
Det vil si at ermer og bein kan naturlig brettes opp i begynnelsen, og det er to kneppe innstillinger på bodyene..

Og med to størrelser kan de bruke plaggene lenger, og da blir de ikke så dyre i forhold til ordentlig ull

Vi bruker bambus, ja.
Det er et veldig godt alternativ med de samme egenskapene.
Vet det er mange som klager på prisen, men jeg er ikke enig.
Har kjøpt på lilleba.no eller på junior som har det merket, der er det med ujevne mellomrom salg og da kjøper jeg flere størrelser.
Lilleba er også veldig bra siden plaggene, spesielt bodyene er i to størrelser av gangen.
Det vil si at ermer og bein kan naturlig brettes opp i begynnelsen, og det er to kneppe innstillinger på bodyene..

Og med to størrelser kan de bruke plaggene lenger, og da blir de ikke så dyre i forhold til ordentlig ull
Lurt på å kjøpe noe bambus selv for å prøve :) Hvordan vasker du det?

Poden syklet 8 km t/r for å se om en kompis var hjemme, det var han ikke.
Første gang han har fått sykle så langt;)

Takk søte du <3
Jeg quoter et tilfeldig innlegg av deg, sånn at jeg får oppmerksomheten din;) Gratulerer så masse med en liten skatt! Ble det gutt eller jente? :)

Det går bra, fått dreisen på ammingen og hun styrer løpet selv :) Våkner når hun er sulten og spiser godt! Begynner å bli sår nå, men det går seg til. Har kjøpt ammeskjold og kliner meg inn med krem :)
Så bra... ja greit å ha krem så man ikke blir kjempe sår.

Jeg quoter et tilfeldig innlegg av deg, sånn at jeg får oppmerksomheten din;) Gratulerer så masse med en liten skatt! Ble det gutt eller jente? :)
Takk! Det ble en jente! :)

Så bra... ja greit å ha krem så man ikke blir kjempe sår.
Ja, det er for det meste de første takene, men har kjøpt ammeskjold og har fått ammeskjell av en venninne. Så er da beredt! :P

Back
Topp