Takk søte du <3Det er det ingen som hadde regnet med at du ville være heller, men det er hyggelig når du har tid til å titte innom
Og gratulerer igjen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk søte du <3Det er det ingen som hadde regnet med at du ville være heller, men det er hyggelig når du har tid til å titte innom
Og gratulerer igjen
Vi bruker saueskinn og dyne i vogna nå. Har vært 12+ de dagene vi har trilla![]()
Æsj da! Tåler ikke ull i det hele tatt hun da? Bambus er vel et godt alternativ?Vi kjøpte inn saueskinn til yngste, men fikk nesten ikke brukt det da hun hadde atopisk eksem og tålte det ikke.
Vi bruker bambus, ja.Æsj da! Tåler ikke ull i det hele tatt hun da? Bambus er vel et godt alternativ?
Lurt på å kjøpe noe bambus selv for å prøveVi bruker bambus, ja.
Det er et veldig godt alternativ med de samme egenskapene.
Vet det er mange som klager på prisen, men jeg er ikke enig.
Har kjøpt på lilleba.no eller på junior som har det merket, der er det med ujevne mellomrom salg og da kjøper jeg flere størrelser.
Lilleba er også veldig bra siden plaggene, spesielt bodyene er i to størrelser av gangen.
Det vil si at ermer og bein kan naturlig brettes opp i begynnelsen, og det er to kneppe innstillinger på bodyene..
Og med to størrelser kan de bruke plaggene lenger, og da blir de ikke så dyre i forhold til ordentlig ull
Lurt på å kjøpe noe bambus selv for å prøveHvordan vasker du det?
Poden syklet 8 km t/r for å se om en kompis var hjemme, det var han ikke.
Første gang han har fått sykle så langt![]()
Jeg quoter et tilfeldig innlegg av deg, sånn at jeg får oppmerksomheten dinTakk søte du <3
Han er 8 årNå syns jeg nesten synd på han..
Men så flink han er, hvor gammel er han?
Så bra... ja greit å ha krem så man ikke blir kjempe sår.Det går bra, fått dreisen på ammingen og hun styrer løpet selvVåkner når hun er sulten og spiser godt! Begynner å bli sår nå, men det går seg til. Har kjøpt ammeskjold og kliner meg inn med krem
![]()
Takk! Det ble en jente!Jeg quoter et tilfeldig innlegg av deg, sånn at jeg får oppmerksomheten dinGratulerer så masse med en liten skatt! Ble det gutt eller jente?
![]()
Ja, det er for det meste de første takene, men har kjøpt ammeskjold og har fått ammeskjell av en venninne. Så er da beredt!Så bra... ja greit å ha krem så man ikke blir kjempe sår.
Like fint høstvær hos dere andre i dag? Dette er deilig!![]()
Ja her er det kjempe pent vær nå. Meldt dårlig vær over helgenLike fint høstvær hos dere andre i dag? Dette er deilig!![]()
Har dere funnet navn til henne?Takk! Det ble en jente!![]()
Det var, nå er det overskyet og litt småregn..Like fint høstvær hos dere andre i dag? Dette er deilig!![]()
Lurer jeg og på!Har dere funnet navn til henne?
Her er det flottLike fint høstvær hos dere andre i dag? Dette er deilig!![]()