Kos deg med mannenMen nå skal jeg finne mannen (som ligger i sengen) så vi får skravles litt i morgen kanskjegod natt damer
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kos deg med mannenMen nå skal jeg finne mannen (som ligger i sengen) så vi får skravles litt i morgen kanskjegod natt damer
Ja greier jeg å holde den avstanden kan vi skravle oss over målstreken den 31. Uten så mye stress. Har ca 50 innlegg opp til nesteDet er jo litt då![]()
God natt, lad batteriene til i morgenGod natt allesliten etter dagen
Om hun foran deg tar deg fri ett par dager er du brått langt forbiJa greier jeg å holde den avstanden kan vi skravle oss over målstreken den 31. Uten så mye stress. Har ca 50 innlegg opp til neste![]()
På tide å sette opp farten litt igjen, føler meg ikke noe trygg før jeg er over 1200...Ja det har du. Men flere enn ett innlegg også
Du får ta eit par skikkelige skravlekveldarPå tide å sette opp farten litt igjen, føler meg ikke noe trygg før jeg er over 1200...
Jeg også tror det...Det tror jeg de kommer til å ha
Næ, synes folk skravler gjevnt og trutt jeg. Det er jo bare tiende i dag, så mange som fortsatt kan både komme seg over 1200 og innenfor topp 30... Det som blir spennende er om alle innenfor topp 30 faktisk har 1200...
Det hadde vi før men ikke nå lenger.Bedre utvalg der jaMye bra serier da
Vi har fikset det slik vi har amrikansk nettflix - bedre utvalg![]()
Alltid kjekt i helga detGrusomt tidlig morgen
Jeg sov til fem.Håper alle har sovet godt i natt.
Jeg våknet kl 4.30, så nå haar jeg stt på en vaskemaskin, gått med søpla og lagt lagt sammen klær...
Alltid kjekt i helga det![]()
Godt å sløve litt når man er tidlig oppeJeg sov til fem.
Min sjarmerende seks år gamle sønn bestemte at det var morgen da. Han nektet å legge seg.
Det er altfor mørkt til at jeg orker gå med søpla, og jeg venter med vaskemaskina til mannen har stått opp, etter at den ble reparert synes jeg den lager mer lyd
Så jeg sitter i sofaen og sløver. Lillesøster kom også opp nå, så denne lørdagen er visst i gang.
AbsoluttGodt å sløve litt når man er tidlig oppe![]()
Aner ikke hva du ser på.Jeg ser på de der gærne kupongfolka. HLurer på hva de skal med alle de tingene de kjøper