Felles skravle 2015

Det er jo litt då ;)
Ja greier jeg å holde den avstanden kan vi skravle oss over målstreken den 31. Uten så mye stress. Har ca 50 innlegg opp til neste ;)

På tide å sette opp farten litt igjen, føler meg ikke noe trygg før jeg er over 1200...
Du får ta eit par skikkelige skravlekveldar :)

No gir eg meg med skravling for i kveld! Snakkast, jenter og damer :-) Natta!

Næ, synes folk skravler gjevnt og trutt jeg. Det er jo bare tiende i dag, så mange som fortsatt kan både komme seg over 1200 og innenfor topp 30... Det som blir spennende er om alle innenfor topp 30 faktisk har 1200...

Da må de i så fall trappe tempo ned merkbart!

Grusomt tidlig morgen

Håper alle har sovet godt i natt.
Jeg våknet kl 4.30, så nå haar jeg stt på en vaskemaskin, gått med søpla og lagt lagt sammen klær...

Håper alle har sovet godt i natt.
Jeg våknet kl 4.30, så nå haar jeg stt på en vaskemaskin, gått med søpla og lagt lagt sammen klær...
Jeg sov til fem.

Min sjarmerende seks år gamle sønn bestemte at det var morgen da. Han nektet å legge seg.

Det er altfor mørkt til at jeg orker gå med søpla, og jeg venter med vaskemaskina til mannen har stått opp, etter at den ble reparert synes jeg den lager mer lyd

Så jeg sitter i sofaen og sløver. Lillesøster kom også opp nå, så denne lørdagen er visst i gang.

Alltid kjekt i helga det :p

Ikke sant? Kjekt å starte lørdagen en time før fredagen. Gir sånn god stemning. Ikke sure, trøtte unger fra seks i ettermiddag heller, sikkert...

Jeg sov til fem.

Min sjarmerende seks år gamle sønn bestemte at det var morgen da. Han nektet å legge seg.

Det er altfor mørkt til at jeg orker gå med søpla, og jeg venter med vaskemaskina til mannen har stått opp, etter at den ble reparert synes jeg den lager mer lyd

Så jeg sitter i sofaen og sløver. Lillesøster kom også opp nå, så denne lørdagen er visst i gang.
Godt å sløve litt når man er tidlig oppe:)

Back
Topp