Felles skravle 2015

Hehe..
Prøvetiden er spennende, må innrømme jeg savner den litt innimellom, men ikke nedturene...
Jeg er lei av prøvetiden. Det et for mange nedturer og kjipe dager, og for få med spenning. Det er gøy i dagene frem til el. Så er det jadda, dagene snegler seg av gårde til 7-8 dpo hvor jeg kan begynne å kjenne så smått etter ssymptomer, og da bare et par dager før jeg begynner å spotte, og derved ei uke som er kjedelig med det, og retter mens, og så..... Ja....

Men det er mulig jeg kommer til å savne prøvetiden om jeg engang blir gravid. Dette er jo siste gang...

Jeg er lei av prøvetiden. Det et for mange nedturer og kjipe dager, og for få med spenning. Det er gøy i dagene frem til el. Så er det jadda, dagene snegler seg av gårde til 7-8 dpo hvor jeg kan begynne å kjenne så smått etter ssymptomer, og da bare et par dager før jeg begynner å spotte, og derved ei uke som er kjedelig med det, og retter mens, og så..... Ja....

Er fulstendig klar over det, er bare det "gode stundene" jeg "savner" litt....
Er litt vemouig å tenke på at vi aldri skal være prøvere igjen.
Og denne gang mener jeg det, mannen vil IKKE klare å overtale meg til en til igjen

Tror du virkelig det?
Jeg har vært prøver eller gravid i 7-8 år.

Å plutselig skulle begynne med prevensjon virker rart. Å skulle..... Ikke prøve å lage en unge til..... Jo, det et mulig jeg kan bli nostalgisk

Er fulstendig klar over det, er bare det "gode stundene" jeg "savner" litt....
Er litt vemouig å tenke på at vi aldri skal være prøvere igjen.
Og denne gang mener jeg det, mannen vil IKKE klare å overtale meg til en til igjen
Det er bare så få av de gode stundene.

Men, vemodig blir nok jeg også.

Jeg er ganske sikker på at dette er siste

Men nå går jeg på badet jeg. Muligens tilbake en snartur fra senga litt senere, vi får se.

Mannen jager/lokker meg i seng nå i alle fall, og trøtt som jeg er er det mulig jeg sovner fort, jeg kan jo ofte det

Men nå går jeg på badet jeg. Muligens tilbake en snartur fra senga litt senere, vi får se.

Mannen jager/lokker meg i seng nå i alle fall, og trøtt som jeg er er det mulig jeg sovner fort, jeg kan jo ofte det
Ja de er god på denne lokkingen du har passert 550 så snart halveis :D

Har ikke så mange innlegg igjen for å nå 700 nå, men du ligger jo like bak.... gjør du ikke? tror jeg har 19 innlegg igjen ca til 700
Jeg har ikke passert 600 engang jeg. 554 eller noe sånn ved siste oppdatering. 29. Plass

Ikke bra, ikke bra

Ja de er god på denne lokkingen du har passert 550 så snart halveis :D
Halvveis til 1200 hjelper ikke når jeg er på plass 29, en ned fra sist, to ned fra i morgen, tre fra i går...

Back
Topp