Gressenka_Mymlen_Lilleblomst_15
Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Februarlykke 2015
Marsmellows-15
Septembergull'17
Sant så sant!Veien til mannens hjerte går gjennom magen![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sant så sant!Veien til mannens hjerte går gjennom magen![]()
Haha, det er santGreit å drømme litt.
Ville ikke hatt den i Frankrike, da.
Da ville jeg fått et enda større problemer med å få mannen ut av doen![]()
Jeg er lei av prøvetiden. Det et for mange nedturer og kjipe dager, og for få med spenning. Det er gøy i dagene frem til el. Så er det jadda, dagene snegler seg av gårde til 7-8 dpo hvor jeg kan begynne å kjenne så smått etter ssymptomer, og da bare et par dager før jeg begynner å spotte, og derved ei uke som er kjedelig med det, og retter mens, og så..... Ja....Hehe..
Prøvetiden er spennende, må innrømme jeg savner den litt innimellom, men ikke nedturene...
Jeg syns ikke prøvetiden er så spennende lengre. Mer slitsom og skuffende. Jeg blir dårligere og dårligere å ta i mot nyheter om andres graviditeter.Hehe..
Prøvetiden er spennende, må innrømme jeg savner den litt innimellom, men ikke nedturene...
Tror du virkelig det?Men det er mulig jeg kommer til å savne prøvetiden om jeg engang blir gravid. Dette er jo siste gang...
Hvor lenge har du prøvd?Jeg syns ikke prøvetiden er så spennende lengre. Mer slitsom og skuffende. Jeg blir dårligere og dårligere å ta i mot nyheter om andres graviditeter.
Jeg er lei av prøvetiden. Det et for mange nedturer og kjipe dager, og for få med spenning. Det er gøy i dagene frem til el. Så er det jadda, dagene snegler seg av gårde til 7-8 dpo hvor jeg kan begynne å kjenne så smått etter ssymptomer, og da bare et par dager før jeg begynner å spotte, og derved ei uke som er kjedelig med det, og retter mens, og så..... Ja....
Jeg har vært prøver eller gravid i 7-8 år.Tror du virkelig det?
Jeg syns ikke prøvetiden er så spennende lengre. Mer slitsom og skuffende. Jeg blir dårligere og dårligere å ta i mot nyheter om andres graviditeter.
Det er bare så få av de gode stundene.Er fulstendig klar over det, er bare det "gode stundene" jeg "savner" litt....
Er litt vemouig å tenke på at vi aldri skal være prøvere igjen.
Og denne gang mener jeg det, mannen vil IKKE klare å overtale meg til en til igjen
det går fort skal du seJeg sitter nå og prøver å komme over 700 innlegg.
Nei, hun er pp10, denne gang med pergo.Ser du er i pp5, de fleste får en nedtur rundt den tiden der.
Masse lykke til videre
Dere er vel så vidt jeg husker likevel langt forran megdet går fort skal du sehar ikke kommet så langt jeg heller. Ser vi skifter på plassene for hver oppdatering
![]()
Har ikke så mange innlegg igjen for å nå 700 nå, men du ligger jo like bak.... gjør du ikke? tror jeg har 19 innlegg igjen ca til 700Dere er vel så vidt jeg husker likevel langt forran meg
Ja de er god på denne lokkingen du har passert 550 så snart halveisMen nå går jeg på badet jeg. Muligens tilbake en snartur fra senga litt senere, vi får se.
Mannen jager/lokker meg i seng nå i alle fall, og trøtt som jeg er er det mulig jeg sovner fort, jeg kan jo ofte det
Jeg har ikke passert 600 engang jeg. 554 eller noe sånn ved siste oppdatering. 29. PlassHar ikke så mange innlegg igjen for å nå 700 nå, men du ligger jo like bak.... gjør du ikke? tror jeg har 19 innlegg igjen ca til 700
Halvveis til 1200 hjelper ikke når jeg er på plass 29, en ned fra sist, to ned fra i morgen, tre fra i går...Ja de er god på denne lokkingen du har passert 550 så snart halveis![]()
Er bare 9 oktober i dag!Jeg har ikke passert 600 engang jeg. 554 eller noe sånn ved siste oppdatering. 29. Plass
Ikke bra, ikke bra