Lilla86
Forumet er livet
JaSer dere på lukket visning?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
JaSer dere på lukket visning?
Ungen min gjør det, men hun er 1 år og ikke 4. Besøk av nevø søm ikke skal i barnehage i morgen og som bor en time unna...
JaFlotte boliger! Gøy med rikinger
![]()
Min å "flytter inn" på do til tiderGreit å drømme litt.
Ville ikke hatt den i Frankrike, da.
Da ville jeg fått et enda større problemer med å få mannen ut av doen![]()
Min å "flytter inn" på do til tider![]()
Hadde vel kun sett han en gang innimellomOg tenk hvordan det hadde vært dersom det hadde vært vindu rett ovenfor doen med den fantastiske utsikten...
Hadde vel kun sett han en gang innimellom![]()
Ja han er glad i å få servert matJa, de må jo fores inni mellom
Det er dumt med så fine premier!Jeg klarer ikke skravle om dagen.
Har mistet hele piffen![]()
Ja han er glad i å få servert mat![]()

Samme som her detJeg klarer ikke skravle om dagen.
Har mistet hele piffen![]()
Samme som her det
Her og, egentligSamme som her det
Ekstra mange fine denne da, er det ikke det?Er det ikke det det hver måned![]()
Ekstra mange fine denne da, er det ikke det?
Jeg har ikke oversikt over dagsmål og sånn i det hele tatt jeg, jeg bare ser på oppdateringer til lykkeliten av og til at jeg fortsatt er topp 30 så vidt det er.Jeg sitter nå og prøver å komme over 700 innlegg.
Om de er finere, nei, denne veska liker jeg ikke, men posen (trenger vel egentlig ikke) og stolen vinner jeg gjerne. Om vi får en unge til da, vel og merke, vi har tripptrapp til begge to fra førDet er flere...
Er ikke sikker på om jeg mener finere...
Jeg har ikke oversikt over dagsmål og sånn i det hele tatt jeg, jeg bare ser på oppdateringer til lykkeliten av og til at jeg fortsatt er topp 30 så vidt det er.
Jeg må skavle mer for å holde meg der. Jeg er vare trøtt og sliten og lei.
Til uka begynner el-tratingen da, det et jo en litt festligere tid av mnd for meg
tratingen??? Ipadsk for testingenJeg har ikke oversikt over dagsmål og sånn i det hele tatt jeg, jeg bare ser på oppdateringer til lykkeliten av og til at jeg fortsatt er topp 30 så vidt det er.
Jeg må skavle mer for å holde meg der. Jeg er vare trøtt og sliten og lei.
Til uka begynner el-tratingen da, det et jo en litt festligere tid av mnd for meg