Har ikke smakt det siden jeg var liten, men ette hva jeg husker, så var det godtLikte du det ?![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har ikke smakt det siden jeg var liten, men ette hva jeg husker, så var det godtLikte du det ?![]()
Namm hørtes godt ut
Regnet med det var det jaDet forsto jeg jo at det var, fra deg altså.
Set var bare resten av frustrasjonen min som kom ut...
Tidlig morgen. Rydde kjøkken, fysio, butikken, banken, gå hjem, vaske klær, inn i tørketrommel, tre telefoner, lage middag, nevø kom plutselig pga litt trøbbel... Må mulig bli til søndag, passer overhode ikke. Han har fått en seng som står ved siden av spisebordet. Rydde kjøkken(igjen)re seng til han, legge begge unga. Nå: sliten!Hva har du gjort?
Vet ikkeNei er det godt?
Huff.. For en lang slitsom dag !! :/ Håper du får en roligere dag i morgen!! Klem <3Tidlig morgen. Rydde kjøkken, fysio, butikken, banken, gå hjem, vaske klær, inn i tørketrommel, tre telefoner, lage middag, nevø kom plutselig pga litt trøbbel... Må mulig bli til søndag, passer overhode ikke. Han har fått en seng som står ved siden av spisebordet. Rydde kjøkken(igjen)re seng til han, legge begge unga. Nå: sliten!
Aha okeiVet ikkesåg det på masterchef
Jeg kjenner på det samme :/Jeg klarer ikke skravle om dagen.
Har mistet hele piffen![]()
Her og... 2 mer eller mindre skravlefrie dager...Jeg klarer ikke skravle om dagen.
Har mistet hele piffen![]()
Godt det ikke bare er megJeg kjenner på det samme :/
Her og... 2 mer eller mindre skravlefrie dager...
Bah.. Heldigvis hadde jeg noen gode skravledager i starten, så ligger jo godt i rute da.. Men nå kjenner jeg at jeg ikke vil skravle så mye merGodt det ikke bare er meg
Jeg skravla ikke i gårSer det er flere.
Var nesten ikke noe liv her i går.
Hadde ikke skravlelyst, men tittet innom en gang i blant
Med en fireåring som skal underholdes hele dagen til resen av gærningene kommer hjem? Jeg som egentlig utsatte noen ting i dag som jeg da skulle gjøre i morgen? Hm... Vel, vel... Blir ikke rolig før til uka tipper jeg. Helgen blir like ille.Huff.. For en lang slitsom dag !! :/ Håper du får en roligere dag i morgen!! Klem <3
Trodde hun gikk i barnehagen, jeg..Med en fireåring som skal underholdes hele dagen til resen av gærningene kommer hjem? Jeg som egentlig utsatte noen ting i dag som jeg da skulle gjøre i morgen? Hm... Vel, vel... Blir ikke rolig før til uka tipper jeg. Helgen blir like ille.
Ungen min gjør det, men hun er 1 år og ikke 4. Besøk av nevø søm ikke skal i barnehage i morgen og som bor en time unna...Trodde hun gikk i barnehagen, jeg..
Fant meg en sitcomSer dere på lukket visning?