Felles skravle 2015

Sex før man er gift? Det ha rman selvsagt ikke.

Sitter og tenker på de stakkarne som kanskje har gått og ventet på hverandre i 2-3 år, går opp kirkegulvet og så finner ut at de ikke passer sammen seksuelt :P

Mine foreldre derimot syntes det var greit at jeg kjente mannen jeg giftet meg med på alle måter før vi gikk opp kirkegulvet.

Vi var samboere i 5-6 år før vi giftet oss. Og begynte å prøve før vi giftet oss. Jeg var ikke jomfru når jeg giftet meg, jeg var ikke engang jomfru når jeg traff min mann. Vill og gal, jeg har en ex jeg var sammen med et år før jeg ble sammen med han jeg senere giftet meg med.

Jeg hadde vært samboer med manne 4 år før vi giftet oss, og var heller ikke jomfru når jeg møtte hen

Sex før man er gift? Det ha rman selvsagt ikke.
Noen av oss har.

Uten at vi driver og løper rundt og har ubeskyttet sex med folk vi ikke vil ha barn med av den grunn. (Jeg er dog glad jeg ikke fikk barn med min ex, jeg innså etterhvert at han ville jeg ikke dele livet med)

Jeg liker ikke å tenke på min tre år gamle datter og sex i samme setning, men jeg vil likevel tro og håpe at hun kommer til å ha sex før hun gifter seg. Men håpe at det er med en hun er glad i og har et langvarig forhold til og at hun ikke er 13. (Jeg var 21)

Men gift.... Neppe.

Jeg kommer jo altså fra en så umoralsk familie at mine forelde bifaller sex utenfor ekteskapet. Det tror jeg mine svigerforeldre også gjør, all den tid min mann er født utenfor ekteskap, og han var 10 når de giftet seg.

Sitter og tenker på de stakkarne som kanskje har gått og ventet på hverandre i 2-3 år, går opp kirkegulvet og så finner ut at de ikke passer sammen seksuelt :p
Jeg kjenner ei som gifta seg med en ho ikke kjente så godt! De hadde aldri bodd sammen... ikke hatt sex selfølgelig.. Det varte knapt et år. De fikk et barn sammen, så gikk det galt. Han viste seg å være helt psykopat!

Ja, det er herlig!! Jeg har vært hos frisøren, vært på kafe alene og pratet med fremmede, trent, sett på TV, vært på venninnebesøk og hatt familieselskap:) Koselige dager!
Høres ut som noen kjempe koselige dager :D Jeg lengter skikkelig etter ferie!!

Jeg har noen store prosjekter på jobb for tiden.
Tror det kommer til å roe seg ned om en 4-5 uker.

Jeg er ikke bestandig like flink til å ta hensyn til meg selv, men nå e jeg gravid.
Når disse lander kommer jeg til å ta meg noen ferie dager....

Alt stod bra til med dei små. Den miste er 19 mm og den største er 22 mm ❤️ ImageUploadedByBV Forum1412873281.157011.jpg

Jeg kjenner ei som gifta seg med en ho ikke kjente så godt! De hadde aldri bodd sammen... ikke hatt sex selfølgelig.. Det varte knapt et år. De fikk et barn sammen, så gikk det galt. Han viste seg å være helt psykopat!
Å kjenne hverandre er viktig.

Jeg kommer forresten fra en lang rekke umoralister jeg. Mormor overtalte mamma til å flytte sammen med pappa to uker før de giftet seg, de betalte jo husleie! Hun samlet sammen et par kaseroller og annet de kunne trenge, her ta med deg og flytt! Min morfar er ikke far til mormor sine to eldste barn heller, men hun ble ung enke da, så det var sømmelig nok. Farmor og farfar fikk sin eldste sånn 5 mnd etter bryllupet eller noe sånn, og det gjorde visst avkommet også...

Vi eier ikke seksualmoral vi...

Back
Topp