Sex før man er gift? Det ha rman selvsagt ikke.
Sitter og tenker på de stakkarne som kanskje har gått og ventet på hverandre i 2-3 år, går opp kirkegulvet og så finner ut at de ikke passer sammen seksuelt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sex før man er gift? Det ha rman selvsagt ikke.
Mine foreldre derimot syntes det var greit at jeg kjente mannen jeg giftet meg med på alle måter før vi gikk opp kirkegulvet.
Vi var samboere i 5-6 år før vi giftet oss. Og begynte å prøve før vi giftet oss. Jeg var ikke jomfru når jeg giftet meg, jeg var ikke engang jomfru når jeg traff min mann. Vill og gal, jeg har en ex jeg var sammen med et år før jeg ble sammen med han jeg senere giftet meg med.
Noen av oss har.Sex før man er gift? Det ha rman selvsagt ikke.
Du om detSåklart ikke![]()
Jeg hadde vært samboer med manne 4 år før vi giftet oss, og var heller ikke jomfru når jeg møtte hen
Ironi....Du om det
Ja, jeg har høstferie denne uka. Onsdag-fredag da, så ikke hele ukaDeilig med høstferie for de som har det![]()
Jeg kjenner ei som gifta seg med en ho ikke kjente så godt! De hadde aldri bodd sammen... ikke hatt sex selfølgelig.. Det varte knapt et år. De fikk et barn sammen, så gikk det galt. Han viste seg å være helt psykopat!Sitter og tenker på de stakkarne som kanskje har gått og ventet på hverandre i 2-3 år, går opp kirkegulvet og så finner ut at de ikke passer sammen seksuelt![]()
SÅ DEILIG!! MissunligJa, jeg har høstferie denne uka. Onsdag-fredag da, så ikke hele uka![]()
I knowIroni....
Heldige duJa, jeg har høstferie denne uka. Onsdag-fredag da, så ikke hele uka![]()
Ja, det er herlig!! Jeg har vært hos frisøren, vært på kafe alene og pratet med fremmede, trent, sett på TV, vært på venninnebesøk og hatt familieselskapSÅ DEILIG!! Missunlig
ja. Jeg er ikke redd for å innrømme at det er veldig fint å være lærerHeldige du
Deilig! Høres ut som du har kost degJa, det er herlig!! Jeg har vært hos frisøren, vært på kafe alene og pratet med fremmede, trent, sett på TV, vært på venninnebesøk og hatt familieselskapKoselige dager!
Høres ut som noen kjempe koselige dagerJa, det er herlig!! Jeg har vært hos frisøren, vært på kafe alene og pratet med fremmede, trent, sett på TV, vært på venninnebesøk og hatt familieselskapKoselige dager!
Det har jegDeilig! Høres ut som du har kost deg![]()
Jobber du fullt enda? Når er neste ferie for deg da?Høres ut som noen kjempe koselige dagerJeg lengter skikkelig etter ferie!!
Å kjenne hverandre er viktig.Jeg kjenner ei som gifta seg med en ho ikke kjente så godt! De hadde aldri bodd sammen... ikke hatt sex selfølgelig.. Det varte knapt et år. De fikk et barn sammen, så gikk det galt. Han viste seg å være helt psykopat!